Hulp gevraagd, afdekking nano20 dennerle?


S

STB1992

Guest
Helaas is mijn glasplaat vandaag gesneuveld, die overigens sowieso geen ideale afdekking vormde voor mijn 2 katten, maar nu geen afdekking is helemaal niets.

Nu heb ik gezocht maar kan nergens vinden waar ik een nieuwe afdekplaat kan kopen. Dus wil ik er zelf een gaan maken (tenzij iemand weet waar wel te kopen haha)

Nu ben ik best handig, alleen ook vrij fantasieloos. Dus kan zo niks bedenken, het hoeft zeker niet van glas te zijn, want dat is zo moeilijk bewerken zelf haha.

Daarnaast moet er rekening worden gehouden met een lamp.. dus als iemand een idee heeft wat er ook mooi uit ziet bij zon bakje, ik hoor het graag haha.

IMG_4177.JPG
 
zijn te koop zoals sanneke al aangeeft.

heb hetzelfde gehad met mijn nanocube 20 afdekplaatje, ben erop gaan zitten.......

eerst plexiglas geprobeerd en dat werkt wel, maar trekt zo krom als wat.
tevens een stuk lichter dus makkelijk voor de katten om aan de kant te duwen.

daarna zelf een glasplaat uitgesneden van een stukje restglas. niet zo mooi als de originele natuurlijk, maar het functioneert..

misschien dat er een glashandelaar in je buurt zit die je daarmee kan helpen. die hebben vaak wel een rest stukje en snijden is voor hun zo gebeurd.
 
Toevallig moeten wij voor onze nieuwe bak een plaat hebben en ik keek wat naar de prijzen maar gelet op de prijs van goed 7 euro uit de link zou ik die kopen.
Dat is keurig op maat en niet duur lijkt mij. Anders moet je weer zelf de plaat op maat maken en doen;).
 
Ik vond 7 euro ook niet duur, wellicht verkopen ze ze op andere plekken ook, of de lfs kan hem voor je bestellen, dan scheelt dat in verzendkosten.

Was gisteren niet zo lang van stof geloof ik, plaats nooit enkel een linkje :D :D :D
 
Ik vond 7 euro ook niet duur, wellicht verkopen ze ze op andere plekken ook, of de lfs kan hem voor je bestellen, dan scheelt dat in verzendkosten.

Was gisteren niet zo lang van stof geloof ik, plaats nooit enkel een linkje :D :D :D

Was wel een zinvolle link:thumbs:
 
Ah super! Die ga ik meteen bestellen. Thanks voor de hulp :)

Hopelijk zit er wel een gat in zoals in de originele afdekkap haha. Maar de 7 euro is het meer dan waard
 

Terug
Bovenaan