Hulp gevraagd Botia / modderkruipers


Ik weet niet of een Betta bij kikkers een goed idee is. Is het een langvinnige zouden de keer kikkers met hun slechte zicht wel eens een hapje kunnen proberen te nemen?
bij mij ging het vroeger goed. Echter had ik wel een vrouwtjes betta.
 
Hey, de betta met de 2 kikkertjes, de otos, garnaaltjes (stuk of 10) en de ene borara maculatus gaan straks verhuizen naar een groter aquarium. Deze zal rond de 120 Liter zijn. Tussen de betta en de kikkers gaat het goed.
Zou hier eventueel nog een klein groepje terras bij kunnen voor de kweek?

En weet iemand misschien een leuk reptiel soort wat er in de 60x30x40 bak zou passen?
Waren zelf al aan het kijken naar een koppeltje Marmersalamander. Maar er is hier vrij weinig over te vinden op internet.
 
Hey, de betta met de 2 kikkertjes, de otos, garnaaltjes (stuk of 10) en de ene borara maculatus gaan straks verhuizen naar een groter aquarium. Deze zal rond de 120 Liter zijn. Tussen de betta en de kikkers gaat het goed.
Zou hier eventueel nog een klein groepje terras bij kunnen voor de kweek?

En weet iemand misschien een leuk reptiel soort wat er in de 60x30x40 bak zou passen?
Waren zelf al aan het kijken naar een koppeltje Marmersalamander. Maar er is hier vrij weinig over te vinden op internet.
het past theoretisch echter is het de minimale maat dus dan zouden er max een paar in kunnen. Houd er rekening mee dat salamanders lastig goed te houden zijn. Sinds ze koudere temperaturen nodig hebben en dat in nederland lastig haalbaar is in een huis.
'De temperatuur mag in de zomer oplopen tot ruim 20°C. In de winter wordt T. marmoratus bij temperaturen tussen de 5-10 °C gehouden. '

Dat kan wat gedoe geven..
 

Terug
Bovenaan