Wat is er nieuw

Hulp gevraagd

• Onderwerp starter Onderwerp starter maikel2210
  • Startdatum Startdatum
M

maikel2210

Guest
Beste leden,

Hierbij uw hulp gevraagd, mij is verteld dat ik 1 man met 2 vrouwen moet gaan houden en niet meer mannen..

nu mijn vraag of jullie mij konden helpen met het geslacht haha

maikel2210.jpg

maikel22101.jpg

graag hoor ik van jullie

1 man met 2 vrouwen is 3 maar tel 6 vissen volgens mij 😉
Ik kan ff niet op de naam komen want anders zal ik eens voor je zoeken ivm het geslacht.
Lijkt me trouwens wel wat veel voor een 60cm hoor.

Wordt deze niet te groot voor een 60cm??

dwerg goerami, het zijn er inderdaad 6 nog momenteel
ik zou graag weten wat de mannetjes en de vrouwtjes zijn zodat ik deze groep kan uitdunnen.

ik twijfelde of ze in een 60cm bak zouden kunnen maar ik lees op erg veel sites dat dit de minimale grote zijn moet, dus vandaar dat ik deze heb.

Lijkt me in dit geval niet echt belangrijk wat het geslacht is want zijn totaal niet geschikt voor een 60cm helaas.
Ik zou je adviseren om toch eerst wat goede research te doen voor je vissen aanschaft.

Seabait zei:
Lijkt me in dit geval niet echt belangrijk wat het geslacht is want zijn totaal niet geschikt voor een 60cm helaas.
Ik zou je adviseren om toch eerst wat goede research te doen voor je vissen aanschaft.

+1

Van de dwerggoerami (Trichogaster (Colisa) lalius (lalia)) kan je best eens hebben gelezen 60 cm, al is dat op het randje.
Maar je hebt dus Trichopodus (Trichogaster) trichopterus, die zo'n 12 cm kan bereiken. Het spreekt bijna voor zich dat dit veel te fors is voor 60 cm.

oke, geen dwerg dus..
ik heb ze gekregen van een collega die gaat stoppen met de hobby dus vandaar heb ik ze rond zwemmen.
ik zal iemand opzoeken die ik er blij mee kan maken en de vissen een betere omgeving kunnen hebben.

mijn dank is groot voor jullie reacties en de informatie!

Hoe groot is de bak van je collega als ik vragen mag? zien er ook niet helemaal jofel uit lijkt wel.
Of misschien verkeerde voeding.

Hij heeft een Juwel van 101 cm als ik het goed heb

Fijn dat je het zo goed opvat! Is ook het beste voor de visjes.
In het nederlands wordt hij verkocht als goudgourami btw.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan