Wat is er nieuw

Hulp gezocht antennenbaars

• Onderwerp starter Onderwerp starter gup01
  • Startdatum Startdatum
G

gup01

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag waar ik zelf niet uitkom,
Mijn mannetje ramarezi zit echt telkens achter het vrouwtje aan, constand. Het vrouwetje begint er ook slecht uit te zien.

In de aquariumwinkel zeggen ze da het niet slim is er nog eem vrouwetje bij te zetten.
Zelf leek mij dat een goede optie.

Het mannetje zit ook wel achter andere vissen aan maar egt veel meer achter het vrouwetje,

Mijn aquarium is 1 meter en hemaal amazone,
8 kardinalen en verder wat lnummers meer
Zit er niet in

Kan iemand me tips geven?

Een willekeurige man en vrouw samen zetten is geen koppel. Dit vrouwtje bevalt het mannetje niet en hij zal ws door gaan tot ze dood is. Beter verwijder je de vrouw en probeer je het met een nieuwe.

Wat ook kan is de Man ook weg doen en beginnen met een man en vrouw die elkaar al in de winkel aardig lijken te vinden.

Extra vrouwtje is geen goed plan. Stel die bevalt het mannetje wel dan heb je een koppel en een eenling en de eenling is dan snel de klos. Ik ga mee met Botia wat betreft mogelijke oplossingen.

~ Ivo

gup01 zei:
In de aquariumwinkel zeggen ze da het niet slim is er nog eem vrouwetje bij te zetten.
Zelf leek mij dat een goede optie.

Eindelijk eens goed advies in de winkel! 😉

Wat mij wel geholpen heeft, is 1 van de vissen apart zetten, maar zo dat ze elkaar wel kunnen zien. Ik heb er uiteindelijk een super koppel aan overgehouden. Mocht je dit willen proberen, is het verstandig om de man apart te zetten en de vrouw laten zitten, omdat die al pittig gestressed is.

caddyladdy zei:
Wat mij wel geholpen heeft, is 1 van de vissen apart zetten, maar zo dat ze elkaar wel kunnen zien. Ik heb er uiteindelijk een super koppel aan overgehouden. Mocht je dit willen proberen, is het verstandig om de man apart te zetten en de vrouw laten zitten, omdat die al pittig gestressed is.

Verstandig advies 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan