Hvp aqua goldline licht

ray79

Well-known member
Lid geworden
6 maart 2010
Berichten
207
Leeftijd
44
Locatie
hengelo
Ik heb een vraag mbt deze verlichting ik heb een Zuid Amerika aquarium van ong 500L en nou heb ik deze led er boven hangen met de bijbehorende controller, ik heb hem op amazone staan (ik heb hem ook op ander amerika standen gehad) maar ik vind hem een beetje duister overdag , is dat normaal? En ook merk ik dat de hij nooit helemaal 100% uitgaat. Hij verander de gehele dag wel een beetje kwa verlichting maar het gaat mij om de kleuren dat die er een beetje uitkomen van de vissen. Ik zou evt zelf ook een schepma kunnen instellen maar ben niet zo heel techniek ingesteld .

Mvg ray
 
Dacht dat hvp ook gebruik maakte van de tc420 dat zou je als het goed is met pled moeten kunnen programmeren
 
Klopt dat je hem kunt programmeren, maar ik ben niet zo heel techniek helaas.
 
*technisch...

Maargoed ik heb zelf nog nooit een tc420 geprogrammeerd, maar er zijn hoopjes mensen die jou voor zijn gegaan dus moeilijk kan het niet zijn
 
Als je de TC 420 al draaiende hebt is het werk eigenlijk gedaan en kan je elk programma met de schuifjes bijstellen naar de gewenste sterkte en tijdsduur per kleur.
Even het programma openen op de pc en de tijd welke je veranderen wilt aanklikken en met de schuifjes hoger of lager instellen.

upload_2019-3-29_13-11-59.png


Dan opslaan, aan de TC verbinden en uploaden.
 
Ik heb dezelfde ledbalk.
Vind het nachtlicht ook irritant.
Dat het overdag wat duister lijkt is toch niet zo erg, scheelt stroom en spaart je ledbalk.
Ik heb zelf een schema gemaakt waarbij de verlichting langzaam aangaat (14.00) en om 22.30 weer langzaam uitgaat.
Kleuren zijn voor een jungle bak.
Als je wilt kan ik je mijn schema even mailen moet je het schema alleen op de tx420 laden en dan selecteren.

Groetjes John.
 
Ok bedankt voor de reakties ik zal het morgen eens proberen , ik heb mijn controle nog geen 1x op mijn pc aangesloten gehad. Dus eigenlijk moet ik mijn controle op mijn pc aansluiten en dan installeerde hij het programma op de pc en dan kan ik een licht schema proberen te maken.?
 
Wie heeft er een lichtschema Amazone voor de HVP Goldline en 8 kanaals LED Controller WIFI IOS voor mij?
Deze kan ik instellen op mijn iPhone X alleen ik heb geen schema.
 
Ik zal mijn vraag hierboven anders formuleren, "wie weet hoe ik hier aan kan komen" ? Wellicht dat er nu wel iemand reageert. Ik heb alleen een bak zonder planten.
 
Mogge Steven,


Daar ben ik al geweest, maar ik heb een MacBook Air. Ik moet iets hebben wat ik op mijn MacBook kan openen. Of iemand die het op zijn PC opent en dit schema naar mij toe mailt o.i.d. In ieder geval heel hartelijk dan voor je moeite.
 
Ik denk het wel hartelijk dank.
 
Hoi Peter,



Het werkt en ziet er schitterend uit.

Nogmaals heel hartelijk dank, mijn Dacrya's hebben een schitterende kleur nu, als ook mijn Altums
 
Terug
Bovenaan