Hypancistrus debilittera


M

mie567

Guest
Ik heb sinds eergisteren 15 pareldanio's en een
Hypancistrus debilittera

De pareldanio's zijn behoorlijk actief maar de
Hypancistrus debilittera
Blijf maar op de achterwand zitten?
Volgens mij heeft hij ook nog niets gegeten
Hebben deze meer tijd nodig om te wennen in een aquarium?
 
Die zijn beetje verlegen zeg maar, dus je moet genoeg eten geven. Dus het kan kloppen dat ie nog niks heeft gegeten.
Wat voer je hem? Ze eten ook bijv rode muggenlarven.
 
Ik geef jbl chips maar hij heeft hier volgens mij nog niets van gegeten
Als hij niet van zijn schuilplekje komt?
 
Probeer wat anders te geven, bijv rode muggenlarven.
Bevatten die chips alleen plantaardige ingrediënten?
 
ja.. je moet zoiezo niet verwachten dat die uberhaupt ooit actief gedrag gaat vertonen :D

L-nummers zijn naar mijn ervaring enorme stresskippen, als ik mijn ancistrus uit moet vangen, zie ik hem minimaal 2 weken niet meer tevoorschijn komen. ik gooi altijd als het licht al een tijdje uit is (zowel in als buiten de bak) een wafer in de bak, als ze tevoorschijn komen is het snachts. dan na een week of 2 komt die weer tevoorschijn bij het normale voederen.

zou trouwens goed kunnen dat deze L-nummer ook behoefte heeft aan dierlijk voer, in dit geval kan je ook wat dierlijk voer proberen.
 
Eigenlijk bestaan er geen herbivoren onder de l-nummers. zijn allemaal omnivoren en carnivoren dus dierlijke voeding (af en toe) geven is alleen maar goed.
 
Dus bijv: rode muggenlarven
En dan s'nachts?
En als ze s'morgens nog inliggen, moet ik ze er weer uitvissen
 
Dus het kan ook de stress zijn??
Dat hij in winkel uit de bak geschept is, in een zak
En toen bij mij in het aquarium
 
Ik heb hem nu een week, ik heb een achterwand met rotsen motief
Daar zit hij te schuilen
 
Hoi

Ik heb rode murgenlarven geprobeerd, maar hij komt nog steeds niet te voorschijn???
De lamp is al een paar uur uit!
Ik denk dat hij ook niets eet, want de parel danios eten de rode muggenlarven ook op?
 

Terug
Bovenaan