Identificatie planten


W

Wacko

Guest
20191006_131416-jpg.281202


Kan iemand de platen identificeren? Ik zou het graag noteren in mijn aquarium schriftje maar ik geraak er momenteel niet meer aan uit. Alvast bedankt!
 
helemaal links is een Microsorium pteropus windelov, midden achter de boot is ook een Microsorium pteropus
Rechts achterin is een Cryptocoryne, welke weet ik niet, het grasplantje schuin daarvoor is een Vallisneria torta
Het lage plantje voor de boot is een Micranthemum umbrosum, dat op waterpest lijkende plantje achter de neus van de boot ken ik niet zo 123
 
Maar wat de vissen betreft, dat is nou niet echt een goede keuze
Ik zie één sluierstaart, twee platys en één gup?
En dan ook nog Tetra's en Kegelvlek barbelen, hoe kom je zo aan dit bestand?
Tetra's houden sowieso van veel meer beplanting dan dat je nu hebt en de barbelen ook, de sluierstaart hoort niet alleen te zijn maar je bak is te klein voor meer.
De gup en de Platys moeten ook met meerdere soortgenoten.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou om eerlijk te zijn een topic openen in samenstelling visbestand zodat je daar ook wellicht iets in kan veranderen.
 
Maar wat de vissen betreft, dat is nou niet echt een goede keuze
Ik zie één sluierstaart, twee platys en één gup?
En dan ook nog Tetra's en Kegelvlek barbelen, hoe kom je zo aan dit bestand?
Tetra's houden sowieso van veel meer beplanting dan dat je nu hebt en de barbelen ook, de sluierstaart hoort niet alleen te zijn maar je bak is te klein voor meer.
De gup moet ook met meerdere soortgenoten.

4 platy (3 volwassen en 1 1,5 maand oud)
8 cardinaaltetra
7 kegelvlekbarbeel
3 guppy (vrouwtjes slecht te zien, 1 mannelijke)
2 corydoras (te weinig weet ik)
1 sluierstaart (oplossing voor aan het zoeken)
1 Common pleco (ook oplossing voor aan het zoeken)
 
Oké, dan heb ik er een paar niet kunnen spotten.
Goed dat je een oplossing zoekt voor de sluierstaart, de Corydorassen moeten wel met meer idd, en op een fijnere bodem eigenlijk.
 

Terug
Bovenaan