Wat is er nieuw

identificatie verstekeling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rocpool
  • Startdatum Startdatum
R

Rocpool

Guest
Hey Allemaal,

Ik ben bezig met het opstarten van een garnalenaquarium (eergisteren opgezet om te cyclen), maar vannochtend ontdekte ik een verstekellingetje (waarschijnlijk meegelift op de plantjes die ik heb gekocht). Ik heb echter geen idee wat voor een visje dit kan zijn en ik wil eigenlijk voorkomen dat ik hem per ongeluk dood laat gaan.

Kan iemand me advies geven wat ik het beste kan doen en wat voor een vis dit mogelijk zou kunnen zijn?

P1140771.JPG
P1140779.JPG

Wat grappig, was dit eerst een lege bak?

Ja, het aquarium en alle onderdelen (filter etc) zijn nieuw. De planten heb ik bij een aquarium zaak gekocht en de meesten zaten al in een aquarium ergens in de zaak, vandaar het vermoeden dat ie mee is gelift.

Breng het visje terug naar de winkel zou ik zeggen,zullen vast meer broertjes en zusjes zwemmen daar! 😉

Lijkt een Platy.

Dat denk ik ok dus. Toevallig kreeg ik gister toen ik 2 Ringbandsnoekjes kocht een klein visje van hoogstens 1 cm erbij. Navraag wees uit dat dit een jong was van de Levendbarenden die in dat zelfde bakje hadden gezeten. De Fromosa ofzo dacht ik.

Ja komt vaak voor zulke dingen,heb het ook weleens gehad maar visje was al dood voor ik kon zien wat het precies voor soort was,jammer want was best nieuwsgierig.

Is een platy indd.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan