Wat is er nieuw

Iemand een idee waar ik deze stenen zou kunnen vinden.

Y

ypoc

Guest
Naar aanleiding van de "remake" van mijn hillstream, had ik een vraag.

Ik zoek eigenlijk moraine of rivierachtige stenen.
Maar dan niet de traditionele moraine/rivier stenen, want die zijn plat, ovaal en langwerpig.
Ik zoek eigenlijk meer iets zoals dit (andere steensoorten mogen eigenlijk ook)

http://www.aqua-fish.net/imgs/articles1/aquarium-rocks-1.png

Zo'n vorm, maar niet te grote zware stenen.

Dus weet iemand een webshop die zoiets gelijkaardigs heeft, maakt niet uit van welk land...

De reden dat ik dit vraag is dat in de buurt nergens zoiets verkrijgbaar is, en het nogal moeilijk word als ik iets vind ze te verplaatsen met de fiets 😛
 
Foto kan blijkbaar niet bekeken worden, dus heb ik min of meer een gelijkaardige foto:

663151looneystyle_0_82_dsc01463.jpg
 
Dat zijn Maaskeien.
Vul dat in,boven in Google.

Kijk op Belgisch 2e hands.
Net als Marktplaats.
 
Een webshop ??? En dan opsturen ??? Hoeveel ben jij bereid om te betalen voor de verzendkosten ??? Hebben jullie in de buurt geen tuincentrum ?? Daar zijn deze stenen over het algemeen gewoon te koop. Vraag een vriend om even daar mee naar toe te rijden, ben je veel goedkoper uit
 
Heb al rond gekeken bij tuincentra, maar hier in de buurt en er rond ook.

Zijn het meestal enorme kanjers van stenen en als ik dan wat stenen zie qua gepaste omvang dan hebbe nze scherpe afgebroken randen.
 
Ik vind trouwens ook dat een webshop interessanter is.
Want kan aan de winkels liggen die ik bezoek maar in elke winkel is hetzelfde.

Als je vraagt: heb je hier ook maaskeien, dan zeggen ze huh welke stenen, wacht ik roep iemand erbij.
Als je dan vraagt hoeveel weegt dit of wat dan ook, dan weten ze het niet.

Een beetje de mentaliteit van mijn streek denk ik 😛

Want hier openen ze een winkel en het lijkt of ze een hele andere winkel runnen, want je moet ze geen info vragen wat dan ook 😛

Edit: een beetje geklaag van mijn kant, maar dan begrijp je waarom ik liever webshops verkies.

Neem nu mijn lfs zeer hulpzame, eerlijke man.
Maar heb onlangs 2 maanden gewacht op een plant die ik had besteld, hij zei iedere week de planten zullen vast deze week bij mijn bestelling zitten.
Na 2 maanden kon de leverancier plots niet aan de plant geraken lol

Zo zijn alle winkels hier 😛
 
Al eens wezen kijken bij Duponzoo Dadizele? Zoiezo de moeite waard om eens te gaan kijken aangezien ze daar zeer interessante soortjes hebben! Op het moment ��n van de toppers van Belgie vind ik 🙂
Wellicht dat iemand daar je kan helpen aan een adresje 😉
 
Ik woon niet ver van de maas, kom maar langs, dan fietsen we er even heen en halen een stapeltje stenen 😛
 
Op marktplaats bij de tuinafdeling worden massa's van die stenen gratis aangeboden.
 
Bij tuinland, had ik toen iets van 7 kilo voor een paar euro gekocht. Hele korven vol hadden ze en super goedkoop.
 
Jawel. Marktlaats.
Alleen,hij fietst.

En ,langs de maas liggen ze ook,die rolstenen.
Bij Wishmaster.
 
AquaVISie zei:
Een webshop ??? En dan opsturen ??? Hoeveel ben jij bereid om te betalen voor de verzendkosten ??? Hebben jullie in de buurt geen tuincentrum ?? Daar zijn deze stenen over het algemeen gewoon te koop. Vraag een vriend om even daar mee naar toe te rijden, ben je veel goedkoper uit

Pakketten mogen maximaal 30KG wegen, dus als je daar onder zit is er niks aan de hand. Kom je daar boven moet het worden waarschijnlijk worden verzonden in 2 dozen.
 
Ik denk wel een plekje te hebben gevonden, maar ga moeten gaan kijken welke omvang ze hebben.

Het is bij een vijverwinkel lijkt me niets mis mee toch?
 
De stenen vind ik hopelijk wel, maar het grootste probleem is.

Dat ik nergens een goedkoop aquarium met goede kwaliteit vind.
Omdat ik die juwel ga vervangen door een andere door een paar ongelukjes, wat diepe storende krassen achterliet.

En ik koop eerlijk gezegd zoiezo niet graag 2dehands aquariums.

Ik zit eigenlijk al een tijdje te kijken naar deze:

http://www.aquariaveldhuis.nl/index...-LAMPEN--80X35X40-VT-HUISMERK&productID=15966

Zou deze iets waard zijn?

En ik zoek eigenlijk een "basic" en deftig aquarium.
Geen filters of andere troep nodig.
 
Vind het wel jammer dat ik nergens in mijn buurt zo'n aquariums vind de meeste zijn minimum 150 euro.

Zoek eigenlijk iets zoals dat rond de 100 euro maar toch nog goed van kwaliteit, maar als je dan de verzendkosten erbij rekent lig je dan ook ongeveer aan 150.
 
Ps die bak in jouw link ging ik eerst kopen voordat ik mijn aquatlantis kocht.
Maar petsplace verzend of levert geen aquaria naar belgie.
 
Maar ik zal zeker die bak van veldhuis in optie nemen.
Sinds ik al eens een meubel heb besteld bij hun, en die man is dat vriendelijk met zijn vrachtwagen komen brengen.
Was wel een zeer duur meubel, dus misschien daarom dat hij ze graag wou brengen 😛

Maar heb ook al eens prijs aangevraagd bij een winkel voor een aquarium op maat.
Dus we zien wel.

Maar heel erg bedankt voor de review saskia, dat neemt de twijfel weg.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan