Wat is er nieuw

Iemand ervaring met Aquael aquarium?

Henny

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
8 januari 2010
Leeftijd
66
Ik wil de Lido 200 vervangen door een meterbakkie en ik kan in het dorp hier een 1,5 jaar oude Aquael overnemen voor een goede prijs. Ik heb totaal geen ervaring met deze aquaria dus hoor graag jullie ervaringen.( als die er zijn😊).

Ik heb er in ieder geval geen slechte ervaringen over gehoord. Nieuw vind ik ze wel aan de prijs maar als je ze 2ehands kunt krijgen voor een leuke prijs, zou ik het niet laten.

Ik heb er in ieder geval geen slechte ervaringen over gehoord. Nieuw vind ik ze wel aan de prijs maar als je ze 2ehands kunt krijgen voor een leuke prijs, zou ik het niet laten.
Online heb ik ook nog geen slechte berichten gezien.

@jessicapilon had jij niet een Aquel nano die lekte?

Ik heb hem uitgebreid geinspecteerd en niets geks gezien, dus ik heb hem meegenomen. Er zat wel een achterwand in, dus die heb ik er vanavond meteen uitgesloopt en de bak met azijn schoon gemaakt.

Daar heeft ie geen actieve herinnering aan :DD
Ik weet het bijna zeker, want volgens mij was dat de reden dat ik geen Aquel nano kocht. Volgens mij heeft het John nog een houten kastje gekost ;-)
Benieuwd hoe goed mijn geheugen (nog) is.

Daar heeft ie geen actieve herinnering aan :DD
Pffffff, ja nou moet ik heel ver nadenken inderdaad en ik heb die dacht ik gehad en volgens mij lekte die bij de kitrand van de bodem nadat ik een keer de bodem had verwisseld en hem in de douche had uitgespoeld. Wellicht ben ik toen niet voorzichtig genoeg geweest maar ja ik heb er weinig actieve herinneringen aan inderdaad.

Volgens mij heeft het John nog een houten kastje gekost ;-)
Dat was in 2018 in de woonkamer op een dressoir maar dat was een Dennerle want de schade heb ik nog van de verzekering terug gekregen en ook die van het bakje destijds.
Toen stond ik op en was de nano half leeg met een lange barst in de zijruit.

Dat was in 2018 in de woonkamer op een dressoir maar dat was een Dennerle want de schade heb ik nog van de verzekering terug gekregen en ook die van het bakje destijds.
Toen stond ik op en was de nano half leeg met een lange barst in de zijruit.
Je hebt ook nog een lek gehad van een nano op de slaapkamer als ik me niet vergis.

Pffffff, ja nou moet ik heel ver nadenken inderdaad en ik heb die dacht ik gehad en volgens mij lekte die bij de kitrand van de bodem nadat ik een keer de bodem had verwisseld en hem in de douche had uitgespoeld. Wellicht ben ik toen niet voorzichtig genoeg geweest maar ja ik heb er weinig actieve herinneringen aan inderdaad.
Ja dit was die op de slaapkamer volgens mij en die van Dennerle wat op dressoir in de woonkamer.

Als er meerdere aquaria van verschillende merken de geest geven dan is er maar 1 constante factor en dat is John de aquariumsloperrr 😁 😆

Als er meerdere aquaria van verschillende merken de geest geven dan is er maar 1 constante factor en dat is John de aquariumsloperrr 😁 😆
Ja en bedankt maar weer ;)) maar ik had altijd 14 bakken en in 15 jaar heb ik alleen met de 2 nano s echte lekkage gehad dus dat valt dan nog mee vindt ik.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan