Wat is er nieuw

Iemand ervaring met de Chihiros Doctor (Twinstar kloon)?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lekkie0104
  • Startdatum Startdatum
L

lekkie0104

Guest
Hoi allemaal,

Heeft iemand ervaring met de Chihiros Doctor? Een apparaat dat hetzelfde schijnt te werken als de bekende Twinstar, maar dan wat beter voor je budget. Het kan gezien worden als een anti-algen apparaat en laat de planten beter groeien.

Link

Voordat er mistverstand is, ik weet dat ik niet volledig om zo'n apparaat moet vertrouwen om algen te verminderen. Daarvoor gebruik ik de producten van Festal en bio CO2.

Alle ervaringen met Chihiros Doctor of de Twinstar zijn welkom! 🙂
 
Niemand?
 
Hoi Lekkie,



Ik heb de Twinstar aan mijn zoon gegeven en ik werk nu met de Chihiros Doctor NANO heeft een mogelijkheid meer qua inhoud van de bakken. Zoals ik het nu kan overzien werkt hij hetzelfde alleen een stukkie goedkoper dan de Twinstar NANO maar die is ook goed.

Dit is dus mijn ervaring.

Succes met je beslissing.

Gr Ad :thumbs:
 
Ik ben ook benieuwd of iemand hier iets meer over kan vertellen... Ik ben benieuwd hoe goed de Chihiros en/of Twinstar werken. Voor mij is het helemaal nieuw en heb geen idee hoe het werkt en op welke manier...

Is er iemand die er ervaring mee heeft en mij het ��n en ander over kan vertellen??
 
Hallo, Ik heb deze nu 2 maanden draaien en hij doet hetzelfde als de Twinstar, alleen die reactor is wel heel gauw vuil (aanslag) en die leg ik dan in Citroenzuur, na een uur is hij weer helemaal klaar voor Duty. Dus ik heb buiten het schoonmaken van de reactor geen nadelige toestanden gezien.

De Twinstar heb ik ook gehad, die vind ik wel ook heel goed, maar is ook heel duur.

:thumbs:
 
Heb mijn Twinstar weer uit mijn bak van 150 cm gehaald.
Te vaak sloeg hij aan..gevolg ..een soort Eftelingbak..mist.
De planten die in de buurt stonden kregen een soort brand/schroeivlekken.
Zag geen merkbaar verschil met afname van alggroei in vergelijking met het eens per maand wat oplossing van waterstofperoxide te gebruiken.
Heb het een tijd de kans gegeven, maar zou het niet adviseren.

Deze ervaring heeft betrekking op gebruik in een bak welke al een aantal jaar draait.
Hoe het apparaat werkt in een nieuwe opstelling weet ik dus niet.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan