Iemand ervaring met garnalenwinkel.nl


A

aquariot no.67

Guest
Titel zegt alles al, heeft iemand ervaring met www.garnalenwinkel.nl?
Sommige vissen zijn hier redelijk goedkoop maar ik vind een paar dingen een beetje apart (alleen contant, alleen op afspraak etc)

MVG Laurens
 
Geen ervaring mee, maar als ik het zo zie en lees wordt de site gerund door liefhebbers die van hun hobby een handeltje hebben gemaakt. De site lijkt liefdevol samengesteld met overal een verhaaltje bij, niet zoals wat je soms ziet bij dozenschuivers waar je altijd maar moet afwachten of en wanneer je bestelde spullen geleverd worden.

Hoewel ik altijd wat terughoudend ben bij verkopers waar je alleen met cash kan betalen lijkt het er hier op dat ze dit erbij doen, daarom ook geen pinapparaat hebben, en maar beperkt en op afspraak geopend zijn.

M��r, dat is slechts een gevoel wat ik erbij heb, misschien is er nog iemand anders die wel werkelijk ervaring met deze aanbieder heeft.
 
Goede prijzen hebben ze ook zo te zien, jammer dat ze wat te ver uit de buurt zitten in mijn geval.
 
Ja ik heb ervaring met Martijn en Bianca.ben daar een keer geweest om wat garnalen en visjes te halen en zoals Bertus aangeeft het zijn hobbyisten.
Je belt of mailt voor een afspraak dan kom je gewoon in een woning met een aquarium kamerje zoekt uit wat je wilt en dan betaal je ze en ga je weer lekker naar huis.
Ik werd geholpen door Bianca leuke meid, bakken zagen er fris uit met destijds ook goeie kwaliteit. Hoe het nu is weet ik natuurlijk niet is ruim een jaar geleden geweest!
 
Klinkt wel goed... lijkt erop dat ik hier vissen ga halen. Bedankt iedereen!
 
Ik ben hier ook geweest voor japonicagarnalen, later ook weer voor citroengarnalen en corydora's (pygmeaus). Al deze keren mooie en gezonde dieren gekocht die het nog steeds goed doen. Ik kom daar zeker nog eens terug.
 
Garnalenwinkel zei:
Beste Allemaal,

We hebben dan toch de knoop door gehakt en gaan stoppen met de Garnalenwinkel.
De reden hiervoor is de tijd die het kost en het plezier is er ook niet meer.
Alle 5 de jaren hebben we het met veel plezier gedaan, en wil graag iedereen bedanken voor het vertrouwen in ons.
Misschien zijn er mensen die de hobby willen uitbreiden, voor diegene heb ik een mooie aquariumstelling te koop.

Met vriendelijke groet,

Martijn & Bianca

Jammer..
 

Terug
Bovenaan