Wat is er nieuw

Iemand ervaring met https://waterplantengroei.nl

• Onderwerp starter Onderwerp starter Leo Z
  • Startdatum Startdatum
L

Leo Z

Guest
Zoals de titel luid; heeft iemand hier ervaring met de producten van deze webwinkel? Ik moet zeggen dat het er goed uit ziet. 🙂

Ik heb eerlijk gezegt nog nooit eerder plantbemesting of iets dergelijks gebruikt dus heb ook niet waarmee ik het kan vergelijken.

Bedankt alvast! 🙂

Ik hoor voor het eerst van deze site en kan er niet over oordelen. Welke stoffen wilde je dan aanschaffen hier? Ik zie bv bij de sporen ook niet vermeld staan wat er precies inzit.

Onlangs kwam er ook iemand met deze site aanzetten, en was toen ook onbekend hier naar ik herinner.

Op zich zijn de sporen niet duur maar goed je weet de samenstelling niet natuurlijk.

De leveranciers van voeding zijn als paddenstoelen uit de grond geschoten maar zelf zou ik liever kopen bij een winkel die al goed staat aangeschreven zoals aquariumbemesting.nl bijvoorbeeld.

Net zoals John al aangeeft; leveranciers en/of producenten van aquariumplantenvoeding schieten als paddenstoelen uit de grond.
Want het is een handel waar de winstmarges best hoog is. Beetje een trend aan het worden, zeker in de aquascape wereld. Als mensen een beetje een naam hebben opgebouwd volgt er vanzelf een bemestingslijn van voeding.
En misschien hebben ze ook wel goed spul; je betaald alleen de hoofdprijs.

Zonder goede ervaringen van anderen is en blijft het kopen een gok en dan zou ik zelf voor een al goed bevonden produkt kiezen.

Zoals de titel luid; heeft iemand hier ervaring met de producten van deze webwinkel? Ik moet zeggen dat het er goed uit ziet. 🙂

Ik heb eerlijk gezegt nog nooit eerder plantbemesting of iets dergelijks gebruikt dus heb ook niet waarmee ik het kan vergelijken.

Bedankt alvast! 🙂
Haha ja.
Ken de eigenaar van die “site” heeft een eigen Facebook groep ook “aquariumhobby betaalbaar houden”
Laat ik het zo zeggen, persoonlijk zou ik nooit wat bij hem bestellen ook omdat ik zijn kennis en ervaring wat beperkt vind.
Dat is ook meteen de reden waarom ik door hem uit zijn Facebook groep ben gegooid.

Bedankt voor alle reacties, in dat geval ga ik kijken voor een alternatief. Tips zijn uiteraard welkom. :petjeaf:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan