Wat is er nieuw

Iemand ervaring met Seneye?

florisv

Well-known member
Lid geworden
13 juli 2019
Leeftijd
28
Goedenavond,

Om wat meer informatie te krijgen over mijn aquarium ben ik aan het kijken naar een Seneye. is er iemand op het forum die hier ervaring mee heeft? Zo ja, wat zijn de
voor en nadelen van het apparaat en zijn de metingen een beetje accuraat?

Zelf heb ik geen ervaring met dit specifieke apparaat. Maar alle waarden die hier gemeten worden zijn hoef je volgens mij niet constant te weten. Bij een goed aquariumonderhoud zou je geen last moeten hebben van wisselende Ammoniak waardes. Andere waardes zijn ook op andere manieren te meten zoals temperatuur en Ph gehalte. Wanneer je bak niet lek is of er andere problemen spelen zal je waterniveau ook niet zo belangrijk blijken, zo lijkt me. Voor mij heeft zo'n apparaat geen extra voordelen. Maar goed, ook dit is maar een mening...

Ik heb hem gehad, en opgeruimd ik deed het draadloos omdat ik ook een MacBook Air heb en er daar geen applicatie voorhanden was.
Ik had er een die verbinding maakte met WIFI.

's Ochtends kwam het regelmatig voor dat ik helemaal geen verbinding met hun server had, die had ik nodig omdat ik daar op een applicatie zat en dat daar ik het e.e.a. van mijn bak kon bijhouden.

Op een dag heb ik hem verwijderd.

Als hij het doet en doet wat hij moet doen is het goed bij te houden en elke maand moet je er ook een Sim kaart in de daarvoor bestemde unit doen die onder water zat.
Wellicht is het wel weer wat verbeterd.

Succes er mee.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan