Wat is er nieuw

iemand weet een aanrader

bubbel guppy

Member
Lid geworden
15 december 2022
Leeftijd
23
Ik heb te horen gekregen dat ik niet genoeg plantjes heb in mijn aquarium ik weet niet goed wat ik nog moet kopen wie kan mij iets aanraden

Heb je een foto van je bak? Anders wordt het een beetje lastig voor de mensen om tips te geven. 🙂

Overigens is de inrichting iets heel persoonlijks. Vissen vinden het fijn om een wat schuilmogelijkheden te hebben, dat wel. Dus dat zou ik altijd bieden. Maar verder is het vooral een kwestie van smaak hoor.

Even terzijde maar geef je ook voeding want dat is iets wat planten ook nodig hebben.

Even terzijde maar geef je ook voeding want dat is iets wat planten ook nodig hebben.
ik denk dat je over echte planten hebt maar ik heb op dit moment neppe planten maar ik ga er echte bij bijdoen in plaats van de neppe daarom vraag ik ook als iemand iets kan aanraden

Ok, dat begreep ik niet uit de eerste post. Dan is een foto van de bak wel handig en wat info over het licht. Met weinig licht moet je daar je planten bestand op afstemmen.

Cryptocoryne, Hygrophila polysperma, Javavaren, Anubias, Limnophila Sessiliflora, Vallisneria, Javamos om er een paar te noemen.
Let wel; de javavaren en anubias moeten op hout of steen worden gebonden

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan