Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb je een foto van je bak? Anders wordt het een beetje lastig voor de mensen om tips te geven. 🙂
Overigens is de inrichting iets heel persoonlijks. Vissen vinden het fijn om een wat schuilmogelijkheden te hebben, dat wel. Dus dat zou ik altijd bieden. Maar verder is het vooral een kwestie van smaak hoor.
ik denk dat je over echte planten hebt maar ik heb op dit moment neppe planten maar ik ga er echte bij bijdoen in plaats van de neppe daarom vraag ik ook als iemand iets kan aanraden
Ok, dat begreep ik niet uit de eerste post. Dan is een foto van de bak wel handig en wat info over het licht. Met weinig licht moet je daar je planten bestand op afstemmen.
Cryptocoryne, Hygrophila polysperma, Javavaren, Anubias, Limnophila Sessiliflora, Vallisneria, Javamos om er een paar te noemen.
Let wel; de javavaren en anubias moeten op hout of steen worden gebonden