Iemand zoiets gezien ????


Geinig bakje al zijn de compartimenten niet echt groot natuurlijk en ik zou er niet blijvend een Betta in willen doen.
 
Wel het is een aquarium van 8.4 gallon verdeeld over drie bakjes 8.4 x 3.8 = .... :3 = 10l per aquarium .
Kleine kolonie garnalen moet kunnen . Betta kan niet hoor !!!
 
Er zijn mensen die ze in 10 liter houden maar voor permanente huisvesting zou ik dat dus niet doen.
 
10 liter per bak voor Betta lijkt me inderdaad niet geschikt voor langere tijd. Vind het wel een leuk concept, voor garnalen kweken hartstikke leuk.
 
Al kun je voor de kwek op 10 liter niet echt veel garnalen kwijt denk ik want ook de bodem gat er nog af. Maar ja, je ziet wel meer bakjes van dat formaat.
 
Voor garnalen zou het mooi zijn en als ik zo'n bak zou hebben dan zou ik er 2 soorten in doen en het derde compartiment leeg laten voor de jonge in te steken en uit te selecteren.
Zo'n bak kun je natuurlijk wat groter opmaat laten maken ook he.
 
Johnny voor wie is die bak nu voor jou of voor een vriend ?
 
Leuk idee, maar net een maatje te klein voor permanente bewoning denk ik.
 
Tja jij kijkt toch uit voor een zeeaquarium ?
 
Tja jij kijkt toch uit voor een zeeaquarium ?
Dat was toch het idee ja maar daarvoor ga ik zeker niet over 1 nacht ijs , er is nog zoveel over te lezen en lezen en nog eens lezen.
Maar ik snap niet goed wat een zee aquarium hier bij komt doen omdat ik deze vraag stel voor een vriend.
 
oh je vroeg eerst voor een vriend en daarna zei je dat je er zelf garnalen in zou houden daarmee de verwarring
 
oh je vroeg eerst voor een vriend en daarna zei je dat je er zelf garnalen in zou houden daarmee de verwarring
Ik heb inderdaad geschreven dat ik er 2 soorten garnalen in doen maar ik heb niet gezegd dat ik zo'n bak ging kopen.
 
Tuurlijk links citroentjes en rechts vuurtje en in het midden citroentjes en vuurtjes krijg je ook nakweek van ...
 

Terug
Bovenaan