Wat is er nieuw

ik ben echt groen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Frank1974
  • Startdatum Startdatum
F

Frank1974

Guest
Nu snap ik waar onze grootste goudvis zo dik van is.......... En bij die kleinste (het mannetje dus) zag ik ineens paaipukkels vandaag. Denk dat er wel een paar honderd eitjes in de bak liggen.
Wij hebben een bak met niets op de bodem dus ze zijn goed zichtbaar.
Ik heb er een kleine honderd in een andere bak gedaan met een slangetje opgezogen. Zuurstofpompje erbij en we zullen zien wat het wordt. De rest is inmiddels bijna opgevreten door de ouders 😳

Was wel een schok voor onze zoon dat Patrick dus eigenlijk een Patricia is 😀

En voor iedereen over me heen valt. Dit is inderdaad per ongeluk. Onze zoon is helemaal enthousiast. Die leest zich rot over het hoe en wat om te gaan met goudvissen eitjes :book:

Welkom,Frank op het Af.

Zit er dan ook wel een man bij?
Dan is het toch niet verwonderlijk?

Is het geen ongelukje.
Dat is alleen bij mensjes, een ongelukje zeggen ze dan.
Nee, meer STOM.

Bij vissen is het de natuur.

Hoi geen bodem omdat ze thans slechts in een bak van 60 liter zitten. Meer ruimte voor de vissen dus.
Met een paar weken komt er een bak van 180 liter!

Oke,Frank.
Vinden ze fijn,ook om te grondelen.
En planten erin.

Weet je. Marktplaats,he.
Staan er Veel.

Toen ik je titel zag dacht ik even dat de Hulk lid van het forum was geworden. 😛

vNXETeSLlWk4lNUyVep4wY-6CLpgusRP.jpeg

Ik heb 20 eitjes opgezogen met een slangetje en jullie geloven het nooit...... 19 kleintjes. 😀 Ze zijn woensdag uitgekomen. Ze eten dat het een lust is. De buikjes zijn al mooi gevuld. :chef: Zwemmen nu nog in een klein bakje met een dagelijkse waterwissel van 50%. Benieuwd hoe ze zich ontwikkelen...... Ben mijn wederhelft al aan het voorbereiden op een vijver....... :smitten:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan