Wat is er nieuw

ik heb een vraag

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mister_koekie
  • Startdatum Startdatum
M

mister_koekie

Guest
hallo allemaal,

ik wil een meervallen bak gaan maken met synodontis petricola en 2x een albino algenters en 1 albino cory maar nu is mijn vraag hoeveel synodontis petricola ken je houden in een bak van 60*30*30


mvg mister_koekie
 
Hallo,
Eigenlijk geen 1 want die worden veel te groot voor een 60cm bak.
 
1 cory is ook geen goed idee aangezien cory's groepsdieren zijn en je ze met minimaal 6 zou moeten houden.
 
hoi seabait ik heb er al 1 in mijn bak zitten maar ik vindt hem tot nu toe niet echt groot hij zit nu al 2 jaar in me bak mijn algeneter is groter
 
ronrijn voor de cory moeten er nog meer gehaald worden maar wil eerst naar een bak van 1 meter
 
mister_koekie zei:
hoi seabait ik heb er al 1 in mijn bak zitten maar ik vindt hem tot nu toe niet echt groot hij zit nu al 2 jaar in me bak mijn algeneter is groter

Kan best dat je dan de dwergsoort hebt,is wel zo dat ze het beste in een groep gehouden kunnen worden en is misschien een 60cm toch te krap.
Hoe groot is die algeneter dan?
 
Seabait zei:
mister_koekie zei:
hoi seabait ik heb er al 1 in mijn bak zitten maar ik vindt hem tot nu toe niet echt groot hij zit nu al 2 jaar in me bak mijn algeneter is groter

Kan best dat je dan de dwergsoort hebt,is wel zo dat ze het beste in een groep gehouden kunnen worden en is misschien een 60cm toch te krap.
Hoe groot is die algeneter dan?


denk ook dat het de dwerg soort is seabait zal kijken of ik er vandaag een foto van kan maken en gok dat de ene algeneter cm of 7 a 8 en de kleinste net 5 cm
 
hoe voeg ik foto's toe in mijn bericht :S :S
 
Als je een smartphone of tablet gebruikt kun je het niet via de uploadpagina van het forum doen. Wel kun je bijvoorbeeld via 'TinyPic' foto's uploaden.
 
mijn braadpanmeerval
527887mister_koekie_0_82_braadpanmeerval.jpg


mijn grote algeneter beetje moeilijk tezien hij zit op zijn favoriete plekje
746426mister_koekie_0_82_grote_algeneter.jpg

mijn kleine algeneter op haar schedel
261444mister_koekie_0_82_kleine_algeneter.jpg


MIJN BAK
398246_0_82_mijn_bak.jpg


de petricola
939669mister_koekie_0_82_petricola.jpg


1 potloodvisje en 1 zebradanio
471365mister_koekie_0_82_potloodvisje_en_danio.jpg

2 sumatranen
917178mister_koekie_0_82_sumatranen.jpg

2 zwarte neons
786634mister_koekie_0_82_zwarte_neon.jpg
 
het is gelukt bedank voor jullie reactie's jessicapilon en blub1234
 
jaja heb het voor mekaar binnen kort een 1m bak halen
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan