Zo ff wat mijn zaagsel leeggeschud en nieuwe geleverd, decoupeerzaag is best handig.

Zoals gezegd 3 vragen voor mini-fred.
1.) Hoe ben je op het idee gekomen om een aquarium te gaan houden, was iemand je voorbeeld?
///////////////////////////////////////////////////////////
Ja! Mijn opa... Inmiddels 25 jaar geleden gestorven, maar als kind zo enorm veel vreugde gehad van zijn bak.. herinneringen die ik never nooit vergeet.. mijn vader plakte zelf een glasbak, voor op het eiken meubel bij opa.. als de dag van gister kan ik het nog voor me zien, de plecostomus die veel te groot was eigenlijk, een echte 1e generatie eheim classic, het thermometertje als zo een sticker op de voorruit wat altijd 5c afweek.. het eindeloze "he Cees(mijn vader) ken jij even me lampen een uurtje later uit doen".. de witte en plant/roze t8 in de eiken kap, liggend op een glazen compartiment... Ik heb hier enorm, echt enorm veel herinneringen aan overgehouden, en schrijf dit met tranen in me ogen.
Daarna heb ik eigenlijk altijd wel iets met vissen gehad.. een rekord600 op slaapkamer bij mijn ouders. De rekord 800 in mijn eerste appartement, ik heb verschillende trofis collisa gehad, en ben gestart met zout een jaar of 7 Terug geloof ik,
2.) Heb je al eens gezwommen in de buurt van de Great Barrier Rif ter voorbeeld om natuurgetrouw je bak in te richten?
/////////////////////////////////////////////
Nee! Staat hoog op de verlanglijst, ik ben niet zo een vakantieganger, en steek mijn geld liever in andere dingen (ik ben heel materialistisch), ik heb veel fotos/filmpjes e.d. gezien van vrienden en vriendinnen die daar wel zijn geweest, lijkt me schitterend!
3.) Welke plaatsen/zijn er plaatsen in de wereld die je nog wilt bezoeken om ideeën op te doen om je aquarium (zoutwater) in te richten?
///////////////////////////////////////////////////////////
Ik heb echt geen idee.
Het hele biotoop gebeuren is echt een zoetwater ding.. maar de rode zee is een ",gebied" wat me kwa vissen wel aantrekt!
Nou dat waren de vragen, ik ben benieuwd of anderen ze interessant vinden.