Ik stel me voor...


G

Gewoon Helena

Guest
:smitten:Goedendag. :koffie: Mijn naam is Helena. Gewoon Helena. Ik heb een hele tijd geleden een grote bak gehad. 200 liter aquariumwater op mijn laminaat gehad en de vissen dood. Nu begin ik het vertrouwen in de aquarium weer terug te krijgen en dus ook weer aan een bak begonnen. Eerst naar een kleintje. Maar in de zomer van 2019 hoop ik een grotere bak te kopen (lang leve dan vakantiegeld).
Ik ben geboren op 1 maart 1970 en inmiddels trotse oma van een kleindochter die afgelopen Maandag voor de 1e keer naar de basisschool ging. Verder hoop ik hier veel ideeën op te doen voor de grote bak want ik vind dat een goede voorbereiding het halve werk is. Dat verdienen de vissen gewoon vind ik.
Ik heb nu een 35 literbak met 2 guppy's.
IMG_20180906_151456.jpg

Genoeg verteld? Ik hoop het.:sorry:
 
Welkom Helena. Het vissenbloed blijft altijd kriebelen hè? Ook na een vervelende ervaring. Ik hoop dat je weer heel veel lol in de hobby hebt/krijgt.
 
Welkom Helena. Het vissenbloed blijft altijd kriebelen hè? Ook na een vervelende ervaring.
Klopt. Maar ik wil het de beesies niet aandoen als de bak nog een keer knappen zou.
Dit keer wil ik dus een nieuwe bak kopen omdat ik dan 'op save' wil spelen.
 
Welkom op het forum. Helena.

Enne, lekke bakken weet ik ok alles van. tot 3 x toe. mar ik ga door, hoor.

Maar, dat kleedje eronder uit, hoor.
Dan betr wat dunners eronder.
 
Welkom op het forum. Helena.

Enne, lekke bakkar, dat kleedje eronder uit, hoor.
Dan betr wat dunners eronder.
Welkom op het forum. Helena.

Enne, lekke bakken weet ik ok alles van. tot 3 x toe. mar ik ga door, hoor.

Maar, dat kleedje eronder uit, hoor.
Dan betr wat dunners eronder.

Oké dan... Wat zou jij dan adviseren?
 

Terug
Bovenaan