Wat is er nieuw

ik zoek een gele gup

• Onderwerp starter Onderwerp starter jeemsgup
  • Startdatum Startdatum
J

jeemsgup

Guest
Beste mensen

2 jaar geleden toen ik met mijn guppen hobby begon kreeg ik een gup van een maatje van me. De gup was knal geel. Echt mooi om te zien. Helaas was het beestje gestorven en de bron waar mijn maat het beestje van had is er ook niet meer.

Nu stuitte ik op marktplaats op een gele gup genaamd micariff.

Ik was na verder inspectie toch teleurgesteld want hij bleek een grijze grondkleur te hebben en geen blonde.

wie kan me helpen aan info hoe ik aan de gele gup kom? een naam is al voldoende.

Bij voorbaat dank.

Dank je. Volgens mij wel maar ik had begrepen dat de german yellow en de micariff een dezelfde was. dus ik weet het niet zeker. Als ze niet een dezelfde zijn dan is deze het.
Kan iemand dat misschien uitleggen?

Zo ver ik kan vinden, zijn er twee verschillende gele micariff soorten:
de grey micariff
en de blond micariff
de blond micariff is volgens mij wat jij zoekt.
Maar ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken...

Ja ik denk ook dat dat het is..
op marktplaats heb ik er een gezien maar die verkoopt die met de grijze grondkleur. Maar ik ben in ieder geval iets wijzer. Bedankt

ik heb een gele gup gekocht, maar weet niet welke soort het is! Er zijn ook vrouwtjes met gele elementen in de staart. Helaas zijn die vrouwtjes overleden, maar het mannetje leeft nog. Ik weet niet waar je woont? Ik zit namelijk met een nitrietpiek. Als je zin hebt mag je de gele gup wel ophalen!
De guppen komen bij de petsplace wolvega vandaan. Echter, raad ik de winkel NIET aan!
ik woon in noordwolde, friesland.

ik zie nu pas dat dit een oude post is. mijn excuses!

Je hebt ook full yellow. Zeer moeilijk te verkrijgen. Die worden blond geboren en worden enkel intensiever geel. Een enkeling krijgt nog iets oranje of roods op de wang. En dat zijn dan geen micariffs waar ik het over heb.

Doch ik ben wel benieuwd welke gele jij dan 2 jaar geleden hebt gehad.

Ja oude post. Maar nog altijd met gele guppen bezig. Ik heb nu met de grijze grondkleur in mijn bezit. Ik vind de blonden wel mooier. Maar goed er komt mooi nageslacht vanaf. Ze kleuren als halfwas ietwat groenig blauw metallic met zwarte stippen. Maar later worden ze alsmaar grijs geler. De blonde gelen zitten bij mn buren in hun bak.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan