Wat is er nieuw

ik zoek een koppel

Robinson

Member
Lid geworden
24 november 2014
Hallo mensen,

Ik heb een nieuwe bak! En zou graag de hele bak laten draaien rond 1 koppel/trio/harem dwergchicliden/liefst wat grotere. Mijn bak is 130x60x60 maar heeft een ingebouwde achterwand met een filter ingewerkt in de linkerhoek en heeft vooraan 2 schuine zijden. Hij is dus niet overal 60 diep. Iemand ideetjes voor een blikvanger? Geen ramirezi of apistogramma. To basic voor mij. Misschien discussen of wildvang maanvissen mogelijk? Er staat ook nog een eheim eco potfilter op.
Dit is de bak.(snelle foto met gsm genomen,ook nog niet mooi ingericht)
gDvDyGX3V1iwnFJrTF8XDgrCVl9WXbO_.jpeg

Niet een beetje snel, een heel genus afschrijven? Wist je dat er muilbroedende Apistogramma's zijn (als je dan toch wat speciaals zoekt)? Of een soortje dat reikt tot 10+ cm TL dat ik nog nooit door iemand gehouden heb gezien?

~ Ivo

Mascha&Ivo zei:
Niet een beetje snel, een heel genus afschrijven? Wist je dat er muilbroedende Apistogramma's van 10+cm TL zijn? 😉

~ Ivo
Nee juist,dat wist ik niet. Ik bedoel vooral dat ik wat grotere vissen zoek. Snap je? Geen Borelli of cacatuiodes bedoelde ik meer bij de'geen apistogramma'

A. steindachneri is een joekel van een Apisto.
A. barlowi en A. sp kelleri zijn twee ("facultativ larvofil") muilbroedende soorten.

Genoeg op Apisto gebied om naar uit te kijken dat niet op elke hoe van de straat te krijgen is 😉

edit: maargoed, je bakmaat is ernaar om zeker ook even verder te kijken 😉

` Ivo

5/discussen of wildvang of F1/F2/F3 maanvissen misschien?

ik heb zelf sinds kort een schooltje geophagus winemilleri en ik vind dat zelf hele mooie vissen..

mijn aquarium is alleen wel 20cm langer maar ik denk niet dat het veel verschil maakt voor deze vissen

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan