ik zoek het discusvoer van Stendker in mijn buurt


C

Cinderella

Guest
heeft er iemand een idee waar ik die grote plakken diepvriesvoer van Stendker kan krijgen in Belgisch Limburg?

ik had 1 pakje meegebracht van De Parel toen ik mijn discusjes ging halen 3 maanden geleden en dacht gewoon over te wennen op alles behalve dat. maar ze vinden het allemaal zo lekker, dat ik het hen eigenlijk toch niet wil afpakken :engel:. en nu begint dat plakje wel aardig te verminderen.

ik woon in Bree. hoe dichter hoe liever natuurlijk, maar voor mijn schijfjes heb ik wel iets over :stars:. De Parel is 95 km van bij mij, maar als er niemand iets dichter weet rij ik toch naar ginder voor hen. prop ik men vriezer wel iets voller en iets minder voorraad voor ons :smitten:.
 
Animaux - Dierenspeciaalzaak - Bree, Belgium - Pet Store | Facebook


Toleikstraat 13, 3960 Bree, Belgium+32 89 46 31 59 Today 9:30 am - 12:00 pm,
1:00 pm - 6:00 pm. About ... Hij gaat graag wandelen maar ligt ook graag thuis bij
het baasje. ... Vanaf heden zijn we offici�le verdeler van Stendker Discusvissen.
https://nl-nl.facebook.com/pages/Animau ... 6276174074 -
 
bedankt Bertus, maar deze nu net niet. die heeft me al een paar keer in de zak gezet met visjes voor de kids. ze gaan dan mee visjes kiezen en in 3 dagen tijd ligt alles van daar steendood en bovendien als ik daar iets ging kopen moest IK hem uitleg geven. kent nog niet eens het verschil tussen man en vrouw bij een gewone ancistrus en ringbandsnoekje!

ik ging eens vragen naar een pigeon silver 8 cm: 49,95�. schrok me rot. dezelfde heb ik 3 dagen later dan in Merksem gekocht voor 24,95� samen met een dark angel voor 27,95!!!!
en deze beide zijn ondertussen al 2 cm gegroeid en vreten als varkens.

ik kom daar echt niet meer binnen, al is het de laatste winkel in 500 kilometer!

dus andere suggesties?
 
merksem ??
hoor ik daar acc ??

verder heb je groot gelijk dat je daar niets meer wil kopen
 
als het goed is kan een ieder die stendker discus verkoopt ook aan de plakken voer komen.
 
Marcje1968 zei:
als het goed is kan een ieder die stendker discus verkoopt ook aan de plakken voer komen.

ok, maar wie verkoopt (buiten animaux dan :stom:) stendker in mijn buurt?

ik ga eens horen bij acc (waar idd mijn pigeon silver en dark angel van komen). mijn ouders wonen in Borgerhout, dus bij gelegenheid is dit geen moeite.

maar zou toch makkelijker zijn als ik "achter 't hoekje" aan het voer kan komen...
 
hustinx in hasselt al geprobeerd ????
Daar rijd ik ook op tijd heen...heeft leuk spul en veel voer
 

Terug
Bovenaan