Wat is er nieuw

Ik zoek wat informatie.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lieta
  • Startdatum Startdatum
L

Lieta

Guest
Haii daar!

Ik heb nu een aquarium met guppen, maar wil binnenkort overstappen op goudvissen. (geen sluierstaarten, want daar heb ik sowieso geen ruimte voor) Kunnen er 2 goudvissen in mijn 54 liter bak? Ik weet dat het een beetje krap is, maar er zijn zo veel mensen die ze in een kom doen, dat ik ze waarschijnlijk al red van een leven in een kom. Ik hoor graag jullie mening!

Groetjes

Nee dat kan niet. Goudvissen hebben nog veel meer ruimte nodig dan sluiers. Goudvissen horen thuis in een vijver en zijn niet geschikt voor een aquarium. Voor sluiers is jouw bak ook niet geschikt. Ik zou even kijken op een ander stuk van het forum wat voor visjes er wel in jouw bak kunnen, want je kunt daar wel meer mee dan alleen guppen.

Ik ben het met Mieke eens! Sluiers en vooral goudvissen kunnen ongelooflijk groot worden en zijn dus niet geschikt voor een klein aquarium. En de vissenkom tjsa ik zal dr maar niks over zeggen maar in Duitsland zijn ze al verboden en ik hoop dat dat hier binnenkort ook gebeurt.
Maar je kunt inderdaat nog wel andere visjes in je aquarium doen. Op google kun je veel vinden over welke vissen wel of niet samen kunnen, op welke temperatuur ze moeten, hoeveel ruimte ze nodig hebben enz.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan