Wat is er nieuw

in aqua40 een aqua-flowe 100 filterpomp

• Onderwerp starter Onderwerp starter shrimpie013
  • Startdatum Startdatum
S

shrimpie013

Guest
kan ik de aqua-flowe filterpomp op volle toeren laten draaien in mijn aquarium,heb hem nu op halve kracht draaien.

Als je de 100 hebt dan kan dat prima. Ik gebruik ze ook in de nanobakjes. Wat ook een goede filter is hiervoor dat is de Aquaell mini pat .

en dan op volle toeren laten draaien?

Ik heb hem er vaak ook tussenin omdat bij belasting de uitstroom wat minder gaat worden maar opzich kan het ook wel vol hoor. Met de Aquaell heb ik ook redelijk wat stroming bij de garnalen.

heb net even gekeken naar de aquaell filter maar dat zijn idd fijne pompjes zo te zien,denk dat ik er ook een ga kopen.

heb net even gekeken naar de aquaell filter maar dat zijn idd fijne pompjes zo te zien,denk dat ik er ook een ga kopen.

HEt zijn idd hele fijne filtertjes die ook nog eens muisstil zijn.
Meestal heb ik het schuifje half staan, wanneer de uitstroom wat minder wordt zet ik hem helemaal open en als de uitstroom dan minder wordt dan maak ik de spons schoon 😀

Ik probeer hem half te zetten maar dat gaat vrij lastig dus boven het water is dat het beste om te doen. Ik merk wel dat er soms geen belletjes meer komen als de schuif niet helemaal opstaat. Zet ik hem op max dan geeft hij wel belletjes. Dat vind ik zelf wel raar omdat de luchtinlaat op de uitstroom zit.

en is het dan het beste om het pijpje van de aqua-flowe filterpomp waar het water weer uit komt, boven of onder het water te doen

Onderwater want hij moet geheel onderwater namelijk. Althans ik heb hem zo😉

Bij mij staat die half en vind de stroming toch behoorlijk hoog . Volgens mij zelf te hoog , maar wie ben ik .

Ligt ook aan de grote van de bak denk ik.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan