Wat is er nieuw

in bestelling; de ultra nano luchtpomp

Joff

Well-known member
Lid geworden
12 mei 2020
5 euro bij de Amazon; gelijk maar een paar besteld.
leuk om een no-filter vaas te upgraden! werkt op usb, overal aan te koppelen.
434925901.jpg

Als ik Cory mag geloven zijn die dingen "the bomb". Je kunt ze zelfs op een powerbank aansluiten en onderweg gebruiken, bij een verhuizing o.i.d.

Ben benieuwd hoe ze bevallen. Vooral het geluid...

• Leuk
Waarderingen: Joff
Ja, haha, al die mooie goedkope hebbedingetjes 😛, mijn plan is om deze erbij te zetten in het raam. Theoretisch kan deze overdag de bubbels laten bubbelen 🙂
61VrtkKjuHL._AC_SL1200_.jpg

Goed idee, dat zou moeten lukken. Ik was al aan het spelen met idee om lange USB kabels naar de PC in de woonkamer te trekken 😉

• Leuk
je hebt ook usb-stromingspompjes voor een paar euro

71eQIKukppL._AC_SL1200_.jpg

Ik heb wel eens gespeeld met het idee om een grote tobbe(s) op de moestuin te plaatsen. Daar is echter geen stroom aanwezig maar die 5V DC pompjes zouden dat nog wel eens mogelijk kunnen maken. Alleen even een leuk zonnepaneeltje en accu op de kop tikken.

Ach, leuk project voor later.

absoluut,, van dat soort plannen wordt ik ook helemaal blij. je hebt relatief weinig vermogen nodig maar het resultaat is bewegend water! een wereld van verschil!

Ik zat te denken aan een cascade van vijverbakken die naar elkaar over lopen, met in de bovenste vijverbak een bioloog. Dan heb je denk ik wel behoorlijk wat vermogen nodig om het water omhoog te pompen maar met een zonnepaneel en accu moet dat te doen zijn.

Dan heb je een paar mooie kweekbakken voor de zomer. Je kent die youtube kanalen vast wel waar dat veel gedaan wordt, zoals Rachel O'Leary. Maar ook Cory can Aquarium co-op is veel met zijn tobbes bezig al staan die geloof ik binnen.

Verbazingwekkend dat een laadregelaar nu voor een tientje te koop is. Begint steeds meer te kriebelen!

ik denk dat ali is ingehaald door amazon; geen internationale verzending en ongeveer zelfde prijzen

Inderdaad, voor een eurotje meer ga ik niet 4+ weken zitten wachten op spul uit China. Al heb ik bij amazon ook wel eens twee weken moeten wachten, doen zij ook aan dropshipping?

ze hebben een megaopslag Mönchengladbach, op zo'n twintig kilometer van de Nederlandse grens. En ze bouwen in Heerlen. Vandaar mogen de chinezen hun produkten laten distribueren. Geen risico voor Amazon dus.

5 euro bij de Amazon; gelijk maar een paar besteld.
leuk om een no-filter vaas te upgraden! werkt op usb, overal aan te koppelen.
Bekijk bijlage 329638
ik heb er ook een paar mijn ondervinding is wel als je de luchttoevoer teveel afknijpt lopen de erg heet bij twee begon de bedrading op het pompje al zwart te worden.maar als je ze maar voor de helft afknijpt doen ze het prima

• Leuk
produceren ze dan nog zoveel, dat je ze moet afknijpen?

ik gebruik ze op de jbl artemiaset en dan moet ik ze wel een beetje dimmen want voluit is dan teveel. maar ze zijn wel lekker stil

• Leuk
@Joff laat je ons weten hoe ze het in de loop der tijd doen? 🙂

Ik heb er zelf een aantal van dit type gehad, ik denk zes of zo. Maar helaas was de levensduur niet geweldig; langer dan een aantal maanden hebben ze het niet uitgehouden. Dat was i.c.m. verschillende doodnormale telefoonopladers. Ook begonnen sommige na een tijdje ineens luider te worden. Maar goed, ze hebben het even gedaan. 😉 Een idyllisch tijdperk was het, zolang het duurde....

• Leuk
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan