Wat is er nieuw

In en uitstroom Eheim 2231

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Femmies
  • Startdatum Startdatum
F

Femmies

Guest
Hai!

Morgen komt mijn nieuwe filter binnen, dus die wil ik morgen ook gaan installeren 🙂
Kunnen jullie mij adviseren waar ik de in en uitstroom moet plaatsen?
Ik was van plan om dit aan 1 kant te houden, maar zie ook instroom rechts en uitstroom links.

Wie helpt mij? 🙂

Groetjes Femke
 
Je kunt ze aan 1 kant houden, maar ook de instroom links en gaatjes buis rechts.
Gewoon uitproberen ,hoe de stroming wordt.
 
Bedankt Bertus! Ik ga gewoon eerst alles aan 1 kant uitproberen.
 
Of achter, je kunt alle kanten uit.
 
Komt goed 🙂
 
Die 2213 is een fijn filter voor je 125 liter bak 🙂
 
Jep, 125 liter 🙂
Hij hangt erin! Was wel ff gedoe, zo blij met mijn handige man!
En was gewoon optijd, want de juwel filter begaf het vanavond.
Ik was al een hele tijd een vis 'kwijt', dacht dat hij dood was, maar toen ik de filter ging omspoelen, (die hebben we maar meteen eruit gehaald, wat een onding!) in de hoop nog wat garnalen te redden, kwam mijn zwaarddrager uit de filter!! Daar moet hij denk ik wel een maand in hebben gezeten. Hoe hij erin is gekomen heb ik geen idee van, maar vond het heel bijzonder dat hij het heeft overleeft.

Groetjes!
 
Als je een vis mist dan is het eerste wat je controleert natuurlijk het filter als je hem nergens kan vinden.
Wel goed dat die nog leeft.
 
Ik dus deze keer niet 🙂 leek me nml onmogelijk dat hij erin was gegaan. Sluit hem af als ik hem schoonmaakte en er ligt een dekseltje op. Als ik nou een meervalletje zou missen of een kouhli, zou ik daar als eerst gaan kijken....
 
Je weet het in ieder geval voor de volgende keer 😛

Zo was ik mijn schildpad een keer verloren ( eruit klimmen was onmogelijk toch gebeurde het 😛 )
Een paar dagen later vond ik hem achter de computer ( waar de warme lucht uitkomt ) hij zat helemaal onder de stof maar was weer springlevend na een dag in het aquarium.
 
Gelukkig heeft je schildpad zijn avontuur overleefd! Gekke beestjes 🙂
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan