Indeling (kweek)stelling


Gisteren wat mosballen en Bucephalandra gekocht/
Met lijm een poging gedaan om de plantjes op een stukje hout te lijmen maar enige wat vast zat aan het hout waren mijn vingers,echt een mierenwerkje zeg.
Uiteindelijk toch gelukt maar heel het hout is wit van de lijm dus ik weet nog niet of ik dat bij de garnalen ga zetten.
Heb ook een cupje van die in vitro mos maar vraag ik wel aan vrouwlief of ze dat wil doen... ;)

20180402_205012.jpg
 
Ziet er erg leuk uit John en misschien had je even de gebruiksaanwijzing moeten lezen want volgens mij staat daar niet in dat je je handen ook moet vastlijmen hoor;).
Benieuwd hoe deze plantjes het gaan doen bij je.
 
Maare niet om het 1 of ander ga je de andere John uit het hoge noorden achterna met je bakken hoeveelheid:D:D


Nou we zijn niet alleen naamgenoten maar met mn quarantainebak erbij zit ik ook op 15 dus we doen veel gelijk merk ik:D:D.
Het is nu alleen nog wachten op het moment dat John ook een zeewaterbakje neemt;)
 
Ik gebruik nu een AirBlow 50 luchtpomp C maar die zal in de toekomst plaats maken voor een pomp van Nitto.
 
Bedankt Jaap.
Die ben ik nu al voorbij volgens mij.
Heb nu in totaal 15 bakken ;)

Nou John nog 1 klein bakje erbij. En je bent recordhouder. Wel een bakje met een schepje zout.

Onze noorderling heeft er volgens eigen zeggen.

Haha, niet overdrijven Marcel want het zijn er slechts 15;). Maar ik vind het bestand voor een 80cm meer dan genoeg met wat ik aangaf want er staat links een heel groot stuk hout in met Javavaren dus 1/4 van de bak ben je dan al kwijt en hij is flink beplant. Gelet op de inrichting denk ik dat er niet echt meer vissen in zouden moeten.
 
Haha, gelukkig ken ik jullie beiden en weet ik wat ik op mn hals haal:D;).

Marcek durft toch niet alleen te komen:D:D
 
Ga wel duur worden John . SeaJohn lust enkel echte cola en Marcel echte koffie .
 
Whahahaha geweldig en uhm kan het zijn dat ik een kroket mis ?!

Dat wordt wat. John heeft alleen oven kroketten. Ik wil ze alleen uit het vet. En de Zeeuwsche John wil alleen luchtkroketten uit de airfryer.
 
En dan durven ze te zeggen dat ik niet snel tevreden ben :juggle: mannen:help:
 
Luchtpompje is niet nodig als je zo'n aquael pat mini neemt.

En bodem moet je sowieso hebben lijkt mij?
 
Tja dan wil je osmosewater en ph verlagende bodem

Ja heb ik maar qua speciale bodem bedoelde ik een andere dan de ADA bodem die ik heb. Maar dat maakt dus niets uit? Mijn scaper is ook perfect voor TB garnalen enz
 
Maar je moet geen bodemfilter,jij vraagt ernaar en ik probeer je te helpen met je vraag! :D
 
Ja weet ik maar ze is een lastige hoor Stefan,neemt ze juist wat anders let maar op! ;)

:p lekker puh! Hahaha nee misschien in de toekomst maar ik heb hier nog een externe filter liggen en de nodige materialen krijg ik van Dennerle zelf ( word schijnbaar niet meer verkocht) dus dan zou ik gek zijn als ik weer eens €50 Zou uitgeven aan iets wat eigenlijk niet nodig is he... mijn vorige groep ging geweldig met die filter dus jeh.

Ik heb wel weer wat geleerd :D
 

Terug
Bovenaan