Maar om eerlijk te zijn kan je ook je vissen overbeschermen vindt ik. Ik ken ook 2 mensen die enorm bezig zijn met geen scherpe dingen in het aquarium te doen en het duurste voer kopen en dergelijke en om het jaar hebben ze altijd zeker 1 die sterft. En mijn meter houd 2 sluiers (oranda's) in een 100cm en wordt maar 1 keer in de maand ververst met wat koi eten en decoratie (rotsen en beelden die ze mooi vindt en ook een zandbodem) Ze heeft ze al 9 jaar zonder ziek te worden en tot nu toe zijn ze nog altijd kerngezond.
Het is zoals op boerderijen vindt ik. De meeste troetel honden worden minder oud dan honden die op de boerderij meer hun plan moeten trekken en zelf moeten zoeken achter schuilplaatsen om te overleven. Ook krijgen troetelhonden alle soorten voer en soms duur voer. Maar op de boerderijen krijgen ze gewoon basis goedkope hondenbrokken. Toch leven de boerderij honden gemiddeld langer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.