J
JurrieZ
Guest
Ik heb een 2e hands bak gekocht 60l met pomp/filter verwarming en temperatuurmeter.
Omdat het een 2e hands bak is weet ik niet hoe oud de tl is.
Misschien beter die te vervangen
Er zit nu een Philips master tl-d 15w 830 buis in.
Heeft iemand een advies over wat ik dan het beste zou kunnen kopen?
Ik zie hier en daar dingen staan over speciale lampen enz.
Voor de bodem wil ik Aquasand van hornbach gebruiken.(kleur bruin of zwart, moet ik nog even kijken)
Tegen de achterwand wil ik denk ik voor de netheid en het gemak tegen de buitenkant een folie doen, misschien zwart of blauw.
Ik heb even getwijfeld over een achterwand in de bak, maar lees daar dingen over dat schoonmaken lastig word.
Dan komt natuurlijk de inrichting, planten hout/stenen enz.
Ik zou graag wat garnaaltjes in de bak willen en mn vrouw vind tetra visjes mooi.
Zijn er dan planten die je niet moet kopen of juist misschien een bepaalde soort
Omdat het een 2e hands bak is weet ik niet hoe oud de tl is.
Misschien beter die te vervangen
Er zit nu een Philips master tl-d 15w 830 buis in.
Heeft iemand een advies over wat ik dan het beste zou kunnen kopen?
Ik zie hier en daar dingen staan over speciale lampen enz.
Voor de bodem wil ik Aquasand van hornbach gebruiken.(kleur bruin of zwart, moet ik nog even kijken)
Tegen de achterwand wil ik denk ik voor de netheid en het gemak tegen de buitenkant een folie doen, misschien zwart of blauw.
Ik heb even getwijfeld over een achterwand in de bak, maar lees daar dingen over dat schoonmaken lastig word.
Dan komt natuurlijk de inrichting, planten hout/stenen enz.
Ik zou graag wat garnaaltjes in de bak willen en mn vrouw vind tetra visjes mooi.
Zijn er dan planten die je niet moet kopen of juist misschien een bepaalde soort