Wat is er nieuw

inrichten korall 60 voor ancistrus garnalen en molly's

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Fishboy
  • Startdatum Startdatum
F

Fishboy

Guest
Ben vandaag wat aan het rommelen gegaan met een nieuw klein bakje, van 60 liter. Heb van iemand wat valisenera gekregen dus deze heb ik langs de achterkant geplaatst. Nu komt er nog een mooie poster achter die een wat mooie achtergrond geeft.

Vooraan in het midden tegen het raam aan ligt een stuk hout. Links en rechts van het stuk hout wil ik een zelfgemaakt leghol van kokosnoot plaatsen voor mijn koppel red fire ancistrussen. Tot nu toe altijd gewerkt met een lehgol van keramiek, maar kososnoot ziet er veel natuurlijker uit.

Rechts van het hout wil ik ook nog wat javamos plaatsen, dit omdat er ook wat vuurgarnaaltjes inkomen. Verder zat ik te denken aan de wat simpele levendbarende molly en platy's omdat ik er daar nog een aantal van heb zwemmen (kunnen de jongen hiervan zich gelijk ook in het mos verschuilen).

Iemand nog idee�n over het beplanten of inrichten van mijn bak?

Heb geprobeerd een foto te plaatsen maar ik krijg het niet voor elkaar, wat gaat er mis?

Gr Robin
 
Iemand?
 
misschien is het nog leuk om er een crypto soort in te zetten of een javavaren, ik denk ook dat een Limnophila indica
(maar volgens mij is deze wel niet zo makkelijk te houden) of wat cabomba er leuk bij zou staan :thumbs:. mischien kan je eens googelen
wat jij leuke plantjes vind, en dan kan je nog even kijken of ze in jou aquarium passen want niet elke plant past in een 60 l aquarium (ik spreek uit ervaring hahaha).

groetjes Tijn
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan