Zeg André, hadden we niet afgesproken dat je boel even met rust zou laten?

Ik meen mij te herinneren dat je dit laatst ook met jezelf hebt afgesproken. Buiten dat heb je dat advies hier op het forum echt al talloze keren gekregen maar lijk je dit niet daadwerkelijk een kans te geven. Natuurlijk staat het iedereen vrij om zijn eigen keuzes te maken maar dan begrijp ik jouw teleurstelling even niet zo goed. Je vraagt telkens weer een advies waarop je vrijwel iedere keer hetzelfde te horen krijgt. Naar mijn idee zijn je aanpassingen en ingrepen te groot of te heftig waardoor de bak eigenlijk nooit de kans krijgt om in balans te komen.
Hier jouw eigen woorden uit dit topic:
Een kaamlaag die maar niet verdwijnt
Je schreef dit op 30 januari 2021 en het is vandaag 16 februari. We zijn dus net twee weken verder. Een bak in balans brengen en belangrijker nog houden, kan enkele maanden in beslag nemen.
Ik weet dat bij jou al een hele lange tijd veel dingen niet lopen zoals je de graag had gehoopt. Ook ik had jou natuurlijk veel meer voortvarendheid gegund in je leven André!
Onze adviezen zijn echt bedoelt om jou verder te helpen en absoluut niet om maar eindeloos commentaar op jou te hebben. We proberen samen wijzer te worden!