Wat is er nieuw

inrichting garnalenbak

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ricky14
  • Startdatum Startdatum
R

ricky14

Guest
hallo 😀
ik heb nu een aantal weken een garnalenbak (40L), waar nu 2 betta splendens half moon (1x m en 1x v) in zwemmen.
ik ben alleen niet zo tevreden over de inrichting 🙁
ik heb de inrichting al een keer eerder veranderd, maar ik ben nog steeds niet tevreden. zelf denk ik dat er een te dikke laag grind in ligt en dat het een beetje te vol is. ik zou graag adviezen willen krijgen hoe ik het bakje op een mooie manier kan inrichten.

foto's van hoe de bak er nu bij staat (sorry voor de slecht kwaliteit de foto's zijn gemaakt met mijn telefoon:

996748ricky697_0_82_20150216_180844.jpg


529115ricky697_0_82_20150216_181947.jpg
 
ik moet zeggen dat het best aardig beplant is hoor en dat hebben ze graag. Wel een beetje een dikke bodem zoals je zelf al aangeeft.
Veel verstopplekken zijn belangrijk voor de vrouw want als de man haar opjaagt moet ze rust kunnen vinden.
ook de zaak goed in de gaten houden als ze een nest maken en paren want daarna zal de vrouw in dat bakje er ook wel uit moeten denk ik.
 
ik ga sowieso een laagje van het grind eruit halen, heb ik misschien weer wat meer ruimte. verder heb ik ook nog wat stenen liggen misschien kan ik daar wat mee doen (zie foto)? wat kan ik doen met dat stukje hout die recht op staat? ben nu een beetje inspiratieloos 😀

946238ricky697_0_82_20150216_180930.jpg
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan