Wat is er nieuw

Inspiratie gevraagd

• Onderwerp starter Onderwerp starter ypoc
  • Startdatum Startdatum
Y

ypoc

Guest
Hallo iedereen,

Na lange tijd even de aquariumhobby te "dimmen", kan ik het niet laten om een project te beginnen.
Maar ik ben een twijfelaar, en keek al wat rond op internet en zie wel wat leuke dingetjes maar kiezen is natuurlijk moeilijk.

Wat ik graag zou hebben, iets die intrigerend is om naar te kijken, iets "speciaal" 😛
Waarom zou je vragen? Tja ik heb graag iets wat niet veel mensen hebben.

Wat ik al heb overwogen?
-Heb al Channa's overwogen, maar heb geen aquariums beschikbaar die groot genoeg zijn en ben ook niet van plan om er een aan te kopen.
-Vampierbak paludarium, is dan wel erg mooi als het mooi is ingericht, maar eens dat klaar is, blijven het krabjes en valt er niet veel te beleven.
-Opnieuw corybak, maar mijn voorkeur gaat uit naar de Pygmaeus, maar uit ervaring weet ik dat die zich amper tonen, dus is er dan ook niets aan.
-Opnieuw slijkspringers, maar deze is zeer verleidelijk, maar alweer uit ervaring, ik doe graag iets goed, en dan zou ik weeral de bodem willen evenaren als in het echt, en dan komt de stank etc etc.

En ten slotte wat ik heel erg heb overwogen, zijn zo'n "darter fish" (Etheostoma), maar die vind je zelden.

Dus vraag ik hulp van buitenaf, mss toont iemand me wel een vissoort die ik niet ken en zeg van WAUW!

Wat ik momenteel beschikbaar heb: 80cm aquarium, aqua60 en meterbak.
Maar heb geen meubel voor die meterbak, dus meterbak word wss verkocht.

Alvast bedankt!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan