Wat is er nieuw

Inspiratie voor nano

Herbstnebel

Well-known member
Lid geworden
26 januari 2015
Berichten
999
Locatie
Provincie Oost-Vlaanderen
Bij de LFS een paar mooie bakjes gezien, voor wie graag wat inspiratie opdoet 🙂

20150611_150242.jpg


20150611_150258.jpg


20150611_150438.jpg


20150611_151535.jpg


20150611_151540.jpg
 
Bakjes herken ik. Zo 'lfs' is deze toch niet voor jou? Van Berlare naar Moeskroen...

Is mijn favoriete winkel, koop daar eigenlijk alles voor mijn aquaria. Hebben zeer goede prijzen.
 
Voor mij niet nee, het is ongeveer 80km bollen maar zeker de moeite waard om er eens langs te gaan.
 
Leuke bakjes. Ik heb het topic verplaatst naar de sectie inrichting zoals je misschien al hebt gezien 😉 .
 
Qua inrichting fraai maar de visbestanden zijn om te huilen. (Dit geld voor tropisch, van zeevis weet ik niets)
 
Tja, ik denk dat ze in zo n winkel daar helemaal niet opletten.
Qua inrichting zijn ze zeker wel mooi.
 
Botia zei:
Qua inrichting fraai maar de visbestanden zijn om te huilen. (Dit geld voor tropisch, van zeevis weet ik niets)


Zwijgt stil, de siamese kempvis zit hier in de buurt bij de LFS in Jampotten en daar heb ik ze zien zitten in de potjes die je bij de beenhouwer krijgt als je er 250gr krabsla in doet, sommige met een klein scheutje cabomba dus zwemruimte was zo goed als nihil...

Geen idee waarom ze betta's steeds in zo een kleine ruimtes duwen...
 
Bij de Aziatische kwekers en groothandel zitten Betta's in potjes zo groot als een koffiebeker. Een paar 100 op tafels. Dit heeft o.a met ruimte te maken. En zoveel mogelijk opbrengst op een zo klein mogelijk vlak.
 
Wat Botia zegt klopt en daarbij is het geen baantjes zwemmer dus ze kunnen met wat minder ruimte toe.
Ik vind potjes veel te klein maar ja dat is de handel. Zelf heb ik Betta s in bakjes van 30 liter zitten.
 
Ja vanuit het oogpunt van de kwekers en handelaren is het begrijpelijk.
Die doen alles om de kosten zo laag mogelijk te houden en zo effici�nt mogelijk te werken.
 
Botia zei:
Qua inrichting fraai maar de visbestanden zijn om te huilen. (Dit geld voor tropisch, van zeevis weet ik niets)

Ik weet ook niet zoveel van zee, het enige dat ik weet is dat die gele vis, de Zebrasoma flavescens 17 cm kan worden
 
Hoe heten die plantjes op de bodem op de eerste foto? In die bak met witte rand ? Zo schattig
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan