Intratuin - Ter Aar


kellemes

Well-known member
Lid geworden
8 december 2012
Berichten
5,169
Locatie
Kan alle kanten op..
Ben hier net voor het eerst geweest voor wat aquarium-gerelateerde artikelen, het betreft hier een 'oordeel' over alleen de aquarium-afdeling. Een miezerig kleine stukje van een mega-grote Intratuin.

De bakken met (aquarium)vissen zien er schoon uit, zag geen dode vissen.. wel zag ik een vijftigtal (niet al te kleine) goudvissen in een bak van misschien 100 liter, spectaculair om te zien maar het kwam op mij nogal vol over, er stonden hele hordes gezinnen met jonge kinderen naar te kijken, en te overwegen..

De breedte van het assortiment vind ik redelijk beperkt.. zag wel het hele assortiment van o.a. Superfish en een paar produkten van Tetratec, van de (in mijn ogen) a-merken zoals Dennerle, Eheim of JBL zag ik niets staan.
Aquariumplanten zien er in het algemeen slecht uit, en zoals te verwachten is de keuze beperkt.

Klantvriendelijkheid van de medewerkers is prima.. kennis van zaken weet ik niet aangezien ik niets te vragen had over aquarium-gerelateerde onderwerpen.

Ik vind de prijzen aan de hoge kant, moest oa een filterpompje hebben voor de nood.. gangbare prijs is 8/9 euro.. hier betaalde ik 13 euro.
 

Terug
Bovenaan