Nee dat wondje vooraan bij de onderste vinDoel je op de forse buikpartij?
Je hebt je goed ingelezenIs dit het iridovirus? De vis is nog actief, eet goed, merk er verder niks aan.
Bedankt voor de informatie. Ik ben een beginneling, maar heb me zeker goed ingelezen voordat ik hieraan begon. Vind het erg jammer als het zo is, het is echt een prachtige vis! Zal ik nog even afwachten of de vis al uit zijn lijden verlossen?Je hebt je goed ingelezenhier nog een stukje van een oud forumlid.
https://aquaforum.nl/threads/dwerggoerami-trichogaster-lalius-colisa-lalia-ziekte-virus.69252/
Dat is altijd lastig, jij kijkt en observeert je vis, zolang hij goed eet en gewoon meekomt zal hij "denk ik" niet veel lijden, maar dat kan jij het beste bepalen.Zal ik nog even afwachten of de vis al uit zijn lijden verlossen?
Oke, dan kijk ik het nog even aan. Het kan geen kwaad voor mijn overige vissen in de bak toch? Het vrouwtje zou het nog kunnen krijgen, maar die is dan waarschijnlijk toch al besmet. Ik heb helaas geen aparte bak waar hij eventueel in kan.Dat is altijd lastig, jij kijkt en observeert je vis, zolang hij goed eet en gewoon meekomt zal hij "denk ik" niet veel lijden, maar dat kan jij het beste bepalen.
Het schijnt niet besmettelijk te zijn, dat het vrouwtje het ook heeft kan natuurlijk.Oke, dan kijk ik het nog even aan. Het kan geen kwaad voor mijn overige vissen in de bak toch? Het vrouwtje zou het nog kunnen krijgen, maar die is dan waarschijnlijk toch al besmet. Ik heb helaas geen aparte bak waar hij eventueel in kan.
Oke bedankt voor de snelle antwoorden, ik laat nog weten hoe het aflooptHet schijnt niet besmettelijk te zijn, dat het vrouwtje het ook heeft kan natuurlijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.