Wat is er nieuw

is dat iets

  • Onderwerp starter Onderwerp starter gerritn
  • Startdatum Startdatum
Weet je pas ,als hij brand.
En de wattage van de bak goed is.
 
Bertus ik ga een malawi bak inrichten zonder planten welk licht is dan verstandfig heb een dubai 100
 
Vergeet niet dat je voor zo'n lamp ook nog een speciale starter moet aanschaffen.
 
De Philips Master LEDtube Performance is de LED vervanger van TL-D, geschikt voor meerdere toepassingen. Deze lamp combineert een laag energie- verbruik met een lange levensduur. Bij vervanging in armaturen met conventionele ballast is vervanging van de lamp het enige wat gedaan hoeft te worden. De starter wordt bij de LED tube geleverd.

Voordelen van de Philips Master LEDtube GA110

De buizen hebben een extreem lange levensduur van 50.000 uur. De vervanging is in de meeste gevallen geen probleem. Bij sommige installaties zijn er aanpassingen nodig, neem hiervoor contact met ons op.

Het is een veilige oplossing door een dubbel ge�soleerde driver. De buizen zijn volledig van kunststof en er zit geen kwik in.

Applicatie van de Philips Master LEDtube GA110

De Philips Master LEDtube Performance wordt gebruikt o.a. in parkeergarages, magazijnen, koelcellen en supermarkten. In koude omgevingen zijn deze buizen extra geschikt vanwege een hogere lichtopbrengst dan conventionele TL-D.


Electronische,denk ik.
Zit erbij.

Of gewoon een doorverbinding in het huisje.
Starten hoeft niet meer.
 
Als je de eerste lamp van de link aanklikt staat er met rode letters onderaan de pagina,Waarschuwing en dan dat de starter NIET inbegrepen is.
Zit dus een onderling verschil in.
 
De Philips Master LEDtube Performance is de LED vervanger van TL-D, geschikt voor meerdere toepassingen. Deze lamp combineert een laag energie- verbruik met een lange levensduur. Bij vervanging in armaturen met conventionele ballast is vervanging van de lamp het enige wat gedaan hoeft te worden. De starter wordt bij de LED tube geleverd.

Hij wordt juist wel meegeleverd... Of juist niet..

Waarschuwing: De LED- starter is niet inbegrepen, deze moet apart worden besteld .

Beetje verwarrend, een telefoontje moet duidelijkheid geven denk ik.
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Ed Tensen: 8 Acro's rijker
      Terug
      Bovenaan