Is de stroming goed? Voor mijn guppies


Blib

Member
Lid geworden
3 januari 2023
Berichten
17
Leeftijd
83
Wij hebben guppies en een filter maar wij kunnen de stand bepalen maar op internet lees ik dat ze graag wat stroming hebben kunnen jullie mij erbij helpen??
Alvast bedankt
 
Eum dat weet ik niet precies sorry maar er is wel een beetje stroming licht stroming
 
Ik denk dat een guppy nu niet bepaald graag door de stroming tegen het glas wordt geblazen? Dus van een filter passend voor de bak zal dat wel oké zijn.
 
Eum dat weet ik niet precies sorry maar er is wel een beetje stroming licht stroming.
Ik zou zeggen plaats eens wat foto's. Ook een totaalplaatje. Soms zeg je met beelden meer. :) Vertel wat je wel weet. Meer informatie a.u.b.

Grootte aquarium, lengte breedte hoogte, liters. Binnenfilter of buitenfilter. Aantal guppen.
Alles kan helpen wat de helpende handen informatie tot denken geeft.
 
Laatst bewerkt:
Je vraag is eigenlijk niet of jouw stroming goed is, maar of het in het algemeen goed is stroming te hebben voor guppen. Ik kan me zo voorstellen dat ze stroming kunnen waarderen maar net zoals elke vis hebben ze ook een plek nodig waar ze wat tot rust komen. Guppen zijn drukke vissen die hun energie goed kwijt kunnen door tegen de stroming in te zwemmen. Maar zo veel stroming dat ze tegen de wand aangedrukt zitten nee dat vinden ze niet fijn. Een gemiddelde filter zal voor voldoende stroming zorgen, je zou er eens mee kunnen spelen om te kijken hoe de guppen er op reageren! Je bak moet er ook niet te onrustig van worden natuurlijk!
 
Oke bedankt ik weet genoeg dank u.
 
Bedankt voor jullie hulp.
 

Terug
Bovenaan