Is dit aquarium geschikt voor maanvissen?


M

Malawi vis

Guest
hallo,

Ik zit te twijfelen of ik maanvissen(Pterophyllum Altum Peruensis) in een 200lx50dx60h(waterhoogte50) kan doen, dus nu is de vraag of dat kan en als dat niet kan weten jullie dan misschien een ander visbestand die ik Erin kan houden. Ik ben trouwens ook opzoek naar een visbestand voor een trofis colisa 1500, misschien dat jullie daar ook een leuk visbestand voor weten?
 
Als je Maanvissen gaat doen en je wilt tetra's dan moet je wel kleine maanvissen doen (omdat de grote maanvissen er niet mee opgegroeid zijn zullen ze de tetra's misschien opeten!) Platy's kunnen erbij, ik zou je zeker een (1) vuurstaartlabeo in doen, corridoras, baarsjes Enzov.
Maar ik zou je aanraden om niet te kleine vissen bij volwassen maanvissen te plaatsen!
 
Als je Maanvissen gaat doen en je wilt tetra's dan moet je wel kleine maanvissen doen (omdat de grote maanvissen er niet mee opgegroeid zijn zullen ze de tetra's misschien opeten!) Platy's kunnen erbij, ik zou je zeker een (1) vuurstaartlabeo in doen, corridoras, baarsjes Enzov.
Maar ik zou je aanraden om niet te kleine vissen bij volwassen maanvissen te plaatsen!
Dus die maanvissen kunnen erin? Ik ga Er verder citroen tetra’s en kardinaaltetra’s in doen, van allebei 25 en dan een stuk of 20 corridorassen
 
Als je Maanvissen gaat doen en je wilt tetra's dan moet je wel kleine maanvissen doen (omdat de grote maanvissen er niet mee opgegroeid zijn zullen ze de tetra's misschien opeten!) Platy's kunnen erbij, ik zou je zeker een (1) vuurstaartlabeo in doen, corridoras, baarsjes Enzov.
Maar ik zou je aanraden om niet te kleine vissen bij volwassen maanvissen te plaatsen!
En verder misschien een labeo en of een l177
 
Wellicht dit topic eerst eens doornemen ;))
 
Ik zou adviseren niet voor de Altum te gaan,maar voor de Red-back,deze blijft iets kleiner en is ook wat makkelijker dan de Altum. Overgens een mooie maat van het aquarium om daar een aantal van in te doen.
 
Een labeo is niet een vis om simpel te houden,mits deze met meerdere gehouden worden,3 is een minimumaantal,meer is al beter met 2 krijg je al gevechten.Met een groter aantal wordt de agressieviteit minder,maar of we dit nu willen is de vraag.Het is een snelle voortbewegende vis,,een beetje super zenuwachtig,geen goede keuze.laat deze bij de verkoper zitten.
gr.bert
 

Terug
Bovenaan