G GuppyFrits Guest 29 november 2015 #1 Wie zou mij kunnen/willen vertellen welk soort dit is? Bij voorbaat hartelijk dank.
Seabait Well-known member Lid geworden 11 december 2011 Berichten 34,289 Locatie Middelburg 29 november 2015 #2 Iets van een Kersenbuik of ander Pelvicachromis soortje.
J Joramvd25 Well-known member Lid geworden 16 november 2015 Berichten 217 Locatie Utrecht 29 november 2015 #3 is inderdaad gewoon Pelvicachromis soort, wel erg leuk visje.
Topicstarter Topicstarter G GuppyFrits Guest 30 november 2015 #6 Thomba zei: kersenbuik jong? hoe kom je eraan? Klik om te vergroten... Gekregen. Nog erger is hoe kom ik er visvriendelijk er van af?
Thomba zei: kersenbuik jong? hoe kom je eraan? Klik om te vergroten... Gekregen. Nog erger is hoe kom ik er visvriendelijk er van af?
M MrsPuff Guest 30 november 2015 #7 Op marktplaats zetten, of hier bij vraag en aanbod van het forum.
Ludger Well-known member Lid geworden 20 april 2010 Berichten 8,395 Locatie Heerenveen Website www.voervoorvis.nl 30 november 2015 #8 GuppyFrits zei: Thomba zei: kersenbuik jong? hoe kom je eraan? Klik om te vergroten... Gekregen. Nog erger is hoe kom ik er visvriendelijk er van af? Klik om te vergroten... Inderdaad Marktplaats of hier op het forum. En anders is er misschien een winkel welke de vissen wel van je wil overnemen.
GuppyFrits zei: Thomba zei: kersenbuik jong? hoe kom je eraan? Klik om te vergroten... Gekregen. Nog erger is hoe kom ik er visvriendelijk er van af? Klik om te vergroten... Inderdaad Marktplaats of hier op het forum. En anders is er misschien een winkel welke de vissen wel van je wil overnemen.