Wat is er nieuw

Is dit osmoseapparaat compleet?

remcovoortman

Well-known member
Lid geworden
23 augustus 2014
Leeftijd
24
Ik kan dit osmoseapparaat bij iemand kopen via marktplaats. Nu heb ik aan diegene gevraagd of het compleet is maar dat wist hij/zij niet. Iemand hier wel? Ik heb er namelijk echt geen verstand van :juggle:
Osmose_zpsku0a9ria.jpg

Ik zie 2 filters en membraan, een wasmachine aansluiting en de leidingen. Lijkt ok.

Vraag eens na hoe lang het apparaat gebruikt is. Met welke regelmaat. Of het ook een tijdje ongebruikt is geweest.

Ik heb een soortgelijke en deze lijkt op het oog ok. Ik heb alleen geen ervaring ermee hoe lang de filters erin meegaan en je weet niet hoeveel hij is gebruikt denk ik.
Als je er op korte termijn al nieuwe filters in moet kopen dan is het anders denk ik.
In dat opzicht kan ik me de opmerking van Bertus voorstellen. 39,95 kost de goedkoopste en dan heb je ook nog garantie.
Het blijft altijd een gok via MP namelijk.

Zo is het, moet hij 45 euro kosten,plus verzend. ben je ook duur.

Nou,wat ik zie, zeg ik, Gelijk doen. 12,50 euro.

http://link.marktplaats.nl/m937875968.

Gelijk mailtje sturen,en reserveren.

Je kunt hem haast gaan halen,toch?
Lichtenvoorde, Gelderland .

Snel gevonden,he. hahaha

Lijkt wel volledig , maar ik zou eerder naar een nieuwe neigen .
Koolfilter zou je zeker moeten vervangen (jaarlijks!) . Die kosten ook al 8 a 12 euro !
Membraan is ook altijd twijfelachtig , zeker als hij dikwijls is leeggelopen .
Ik zou hem bij die verkoper laten opstellen en water laten produceren , dan met een microsiemens meter de opbrengst meten .
Als de geleidbaarheid tussen de 10 en de 20 microsiemens is zit je goed .

Bertus zei:
Zo is het, moet hij 45 euro kosten,plus verzend. ben je ook duur.

Nou,wat ik zie, zeg ik, Gelijk doen. 12,50 euro.

http://link.marktplaats.nl/m937875968.

Gelijk mailtje sturen,en reserveren.

Je kunt hem haast gaan halen,toch?
Lichtenvoorde, Gelderland .

Snel gevonden,he. hahaha