Wat is er nieuw

Is een oxydator veilig ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter AquaLife
  • Startdatum Startdatum
A

AquaLife

Guest
Ik heb zo'n oxydator gekregen van mijn opa voor mijn verjaardag voor in het aquarium maar sinds dien staat het in de kast omdat ik bang ben dat ik mijn vissen ermee vergas. Kan ik het er gewoon in doen ? Want ik ben doodsbang dat m'n bak straks uitsterft omdat ik zo nodig dat ding erin gooide.

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_mini-oxydator.jpg
 
100% safe, deze word ook veel in garnalenbakjes gebruikt, de maat van de oxidator naar gelang de bak grote, google maar eens op söchting oxydator voor een uitleg van de werking.
 
Bedankt!
 
Als je de juiste oplossing gebruikt. En de juiste maat oxydator voor het aquarium. Dan is het zelfs zo veilig, dat mocht het dopje eraf gaan en de oplossing in het aquarium komt, dit ook nog niet gevaarlijk is.
Dus gewoon gebruiken.
 
Ik gebruik ze idd in mijn garnalenbakjes en ze voorzien het water van extra zuurstof.
Mocht de stroom een keer uitvallen en daardoor de pomp, dan blijft het water een tijd lang zuurstofrijk door deze oxidator.
Dat is de voornaamste reden dat ik ze heb. Het schijnt ook goed te zijn voor het vervellen van de garnalen en hun gezondheid, maar dat is niet te testen.
 
Het enigste dat je niet mag doen is het doorzichtige ding er onderwater vanaf halen ..
 
Het enigste dat je niet mag doen is het doorzichtige ding er onderwater vanaf halen ..

Mits de juiste oxydator voor het aquarium is gekozen, en de juiste vulling wordt gebruikt. Dan is ook dit zelfs niet schadelijk.

Er zijn legio mensen die waterstof peroxide in hun aquarium doseren.
 
Ik gebruik ze in alle garnalen bakjes en het is volkomen veilig.
 
Er zijn legio mensen die waterstof peroxide in hun aquarium doseren.


Vast en zeker,

maar dat neemt niet weg dat er zo goed als geen, goede argumenten zijn te vinden voor het toepassen van z'n chemische reactor..
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan