Wat is er nieuw

Is mijn botia te dik

maffie666

Well-known member
Lid geworden
30 december 2016
Leeftijd
57
De dikke vis in mijn filmpje is mijn eerste vis maar ook gelijk de grootste en vooral dikste. Het betreft botia lohachata. Volgens mij moeten ze normaal veel slanker zijn. Je ziet het niet maar hij kan ook gruwelijk snel zijn en overal dwars doorheen rammen. En is gewoon de baas in de bak. Maar omdat ik hem zie heb ik het idee dat ik mijn vissen teveel voer. Enig idee?

Ik heb deze vis niet maar in vergelijking met de andere is het wel een slagschip zie ik. Als hij verder normaal gedrag vertoond zou ik niet in paniek raken maar hou het even goed in de gaten en post anders als dat kan een wat duidelijkere video of close up van de vis.

Dit is een compleet normaal vrouwtje van deze soort. Deze kunnen vrij vol ogen, ik heb ze nog wel dikker gezien.

Dit is een compleet normaal vrouwtje van deze soort. Deze kunnen vrij vol ogen, ik heb ze nog wel dikker gezien.

Ik was al bang dat je de topictitel persoonlijk had opgevat 😀 😀 😉

Maar het lijkt dus wel alsof bijna al 't voedsel voor al mijn vis in deze ene gaat

Volgens Botia is het vrij normaal en hij is wel een kenner dus ik zou me er niet druk om maken Maffie.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan