Jaja


Kciroj_NL

Well-known member
Lid geworden
10 januari 2021
Berichten
75
Leeftijd
38
Daarrrr ben ik weer!

Na heul lang niet meer gevist te hebben (15 jr geleden ongeveer het laatst) begint het te kriebelen, en belangrijker, toestemming gekregen van de vrouw :p

Ik heb van alles gehad, gezelschap, tanganyika, malawi, meervallen gekweekt en uiteindelijk ook zeewater gehad.

Nu rustig aan een 200 liter uitzoeken, waarschijnlijk zuid-amerika biotoop maar nog niks is zeker.
Weet iemand wat eye-candy voor zuid-amerika wat ik kan bekijken?

Greetz,
Kc
 
Dank allen; van deze twee bakken heb ik inspiratie gekregen!
Aangezien de bak dwars in de kamer komt te staan moet het dus een 'doorkijk' aquarium worden, voor mij de eerste keer
Kunnen de kenners zien welke planten hier in staan?

29566444445_1753b7f5f5_o.jpg

6D72B61C-F087-4E4B-9A30-2FE156EF1252_zpsgmpuvv5k.jpg


Dank en groeten,
 
Welkom :)

Waar is de tijd gebleven waar de man in huis bepaald wat er thuis gebeurd? en de vrouw niet bemoeide met anders dan de keukengedeelte ?

Wij mannen moeten tegenwoordig toestemming hebben van vrouwen? :D :D

ik klk dit even snel weg, want mijn vrouw kijkt nu weer mee. sorry :D
 
Het wordt een Akvastabil 130!
Dit is de nieuwe inspiratie geworden, aagezien er van beide kanten in het aquarium gekeken moet kunnen worden, hij komt dwars te staan ipv recht tegen de muur.
 

Bijlagen

  • 684.jpg
    684.jpg
    146.2 KB · Weergaven: 86
  • 4580.jpg
    4580.jpg
    136.9 KB · Weergaven: 95
  • ef87173ad148edf088a61f84e6ddcae5.jpg
    ef87173ad148edf088a61f84e6ddcae5.jpg
    70 KB · Weergaven: 76
  • IMG_0057_640.JPG
    IMG_0057_640.JPG
    43 KB · Weergaven: 68
  • tumblr_otkmf2Jdpv1rkieexo1_1280.jpg
    tumblr_otkmf2Jdpv1rkieexo1_1280.jpg
    154.1 KB · Weergaven: 86
Iemand een ervaring of idee wat voor bemesting- en verversingsscheme gebruikt zou kunnen worden bij dit soort matig beplantte bakken?
 
Een oepsie bij Pets Place, na alleen de Helialux controller ontvangen te hebben, én een bestelling die ik 4 dagen later deed, toch maar even gebeld waar het aquarium blijft.
Blijkt dat hij niet op voorraad was in het magazijn, levertijd onbekend...
Was tot vandaag gewoon aan te klikken op de website, dat hebben ze ondertussen veranderd.
Beetje jammer, nu is bijna alles onderweg behalve het aquarium :)
 
Een oepsie bij Pets Place, na alleen de Helialux controller ontvangen te hebben, én een bestelling die ik 4 dagen later deed, toch maar even gebeld waar het aquarium blijft.
Blijkt dat hij niet op voorraad was in het magazijn, levertijd onbekend...

Pets Place heeft veel 'opsies', erg klantonvriendelijke winkel. Personeel heeft vaak te weinig kennis van zaken, producten zijn regelmatig niet voorradig, telefonisch zijn afzonderlijke vestigingen onbereikbaar en prijzen zijn in verhouding ook nog eens duurder t.o.v. speciaalzaken. Ik kom er eigenlijk alleen nog wanneer ik filtermateriaal of onderdelen nodig heb. Planten, dieren, hardscape haal ik vrijwel altijd ergens anders.
Aquaria en verlichting bestel ik on-line of haal ik in grote (Duitse) aquariumzaken (kom uit Limburg dus dat is voor mij dichter bij).
 
Pets Place heeft veel 'opsies', erg klantonvriendelijke winkel. Personeel heeft vaak te weinig kennis van zaken, producten zijn regelmatig niet voorradig, telefonisch zijn afzonderlijke vestigingen onbereikbaar en prijzen zijn in verhouding ook nog eens duurder t.o.v. speciaalzaken. Ik kom er eigenlijk alleen nog wanneer ik filtermateriaal of onderdelen nodig heb. Planten, dieren, hardscape haal ik vrijwel altijd ergens anders.
Aquaria en verlichting bestel ik on-line of haal ik in grote (Duitse) aquariumzaken (kom uit Limburg dus dat is voor mij dichter bij).
Weer een oepsie bij Pets Place, het meubel had ik ondertussen ergens anders gehaald, ik de veronderstelling dat het aquarium snel kon komen (die wel op voorraad was), hebben ze die blijkbaar aan een ander verkocht, want nu is hij voor mij uitverkocht!
Komt 9 februari weer binnen, en dan moet het nog met PostNL mee...gaat dus nog even duren:( het is dat ik gebeld heb, anders had ik nu nog niks geweten...
Geduld dan maar.
 
Das nie zo mooi, heb je er op verheugd en sta je te trappelen om te beginnen, geen taart voor Pets Place!
 
Das nie zo mooi, heb je er op verheugd en sta je te trappelen om te beginnen, geen taart voor Pets Place!
Krijg ook volgende week de bak, niet van Pets Place, heb ik ook 5 weken gewacht, zeggen dat alles niet aan te slepen is vanwege de corona?
 
Inderdaad, ik zie veel filterpompen, co2 systemen etc niet op voorraad bij meerdere shops. Zal zeker een deel zich vervelen en lekker naar visjes willen kijken! :)
Ga nu JMB cichlids bellen :)
 
Daarrrr ben ik weer!

Na heul lang niet meer gevist te hebben (15 jr geleden ongeveer het laatst) begint het te kriebelen, en belangrijker, toestemming gekregen van de vrouw :p

Ik heb van alles gehad, gezelschap, tanganyika, malawi, meervallen gekweekt en uiteindelijk ook zeewater gehad.

Nu rustig aan een 200 liter uitzoeken, waarschijnlijk zuid-amerika biotoop maar nog niks is zeker.
Weet iemand wat eye-candy voor zuid-amerika wat ik kan bekijken?

Greetz,
Kc
 

Terug
Bovenaan