Wat is er nieuw

japonica garnalen kwijt

• Onderwerp starter Onderwerp starter aquarium2314
  • Startdatum Startdatum
A

aquarium2314

Guest
Ik heb een maand geleden 3 japonica garnalen in mijn aquarium gedaan. Maar ik heb ze nu al een paar dagen niet gezien. Vandaag heb ik het water verschoont. Ik dacht dat ze dan wel tevoorschijn zouden komen. Maar nee. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Kunnen ze zich hebben verstopt tussen de stenen? Ze kunnen niet zijn opgegeten want daar zijn mijn vissen te klein voor. Mijn aquarium is niet zo heel groot (30 liter). Waar kunnen ze zijn?

Wij hebben ook Japonica garnalen en we zien ze bijna nooit. Bij ons zitten ze verstopt in een stuk hout en als het licht uit is komen ze soms tevoorschijn.

Ook een keer meegemaakt dat een garnaal aan de wandel was gegaan, dus zorg dat ze niet je bak uit kunnen haha.

Aan de wandel ojee dat wist ik niet , heb wel in mijn vorige aquarium meegemaakt dat ze achter mijn achterwand leefde, die zat niet vast met kit.

Aan de wandel gaan ze eigenlijk alleen als er iets niet op orde is in hun leefomgeving.
Waarschijnlijk zie je ze gewoon niet.. het zijn meesters in het verstoppen. Al moet ik zeggen.. als je ze structureel weinig ziet kun je je afvragen waarom ze zich blijven verstoppen.. als ze zich op hun gemak voelen blijken het toch vrij actieve (lees: zichtbare) garnalen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan