Wat is er nieuw

Jbl cp 500

• Onderwerp starter Onderwerp starter 1312
  • Startdatum Startdatum
1

1312

Guest
Goedemiddag,

Ik gebruik al geruime tijd een jbl cp 500 welke tot voor kort geruisloos draaide. 4 dagen geleden begon er ineens een irritant brommend en tikkend op te spelen. Dit wordt veroorzaakt door het rotortje, op het asje zit aan beide zijden de rubberen dopjes. Het lijkt er wel op dat het asje veel speling heeft waardoor de resonantie veroorzaakt wordt.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen voordat mijn vriendin hem door het raam naar buiten gooit? :stom:

M vr gr

David

Heb je hem er al uitgehaald en schoon gemaakt

Ja dat heb ik idd gedaan ik heb er nu voorlopig maar even de stekker uitgetrokken

Zitten de slangen niet klem

Nee ik heb zelfs twee korte stukjes slang aangesloten en in een volle emmer gestopt

Maar maakt die nog een geluid
En hoelang heb je de pomp al

Ja zelfs dan maakt die geluid, ik gebruik de pomp nu 1,5 jaar zonder problemen

Waar heb je hem gekocht

Zat bij t aquarium die ik overgenomen heb

Eh dan zal er Wel geen garantie meer opzitten

Misschien een nieuwe roter kopen

Zou kijken of het opgelost is met nieuwe rubbertjes voor het asje.

Waar kan ik die bestellen seabait?

Hey thanks

Nou de recensies zijn niet zo goed, t lijkt erop dat dat oplichters zijn helaas

Tnx ik ga het complete asje bestellen en hoop dat t probleem daarmee opgelost zal zijn

Laat je het weten als het opgelost is

Doe ik, er zit ongeveer een week levertijd op heb ik begrepen dus denk niet dat ik t vergeten ben te melden. Bedankt alvast

Nou t duurde ff, maar ik heb vanmiddag eindelijk de bevestiging gekregen dat het morgen tussen 11 & 13 uur geleverd zal gaan worden. :sorry:
Wordt vervolgd dus... 😀

Ronan12345 zei:
Laat je het weten als het opgelost is

10 minuten geleden is t asje met rubbers en rotor bezorgd en inmiddels geniet ik weer van mijn aquarium zonder de herrie van mijn pomp!

Bedankt nog

Helemaal super,leuk dat je het nog ff laat weten!

Seabait zei:
Helemaal super,leuk dat je het nog ff laat weten!

Ja is toch een kleine moeite jullie hebben mij immers ook van tips voorzien waar ik mee geholpen was

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan