Aquarianen,
Ik heb vandaag een jbl 1501 op de kop getikt. Nu zit in de bovendste mand blauw filtermateriaal ook de zijkanten en dan 2 manden met witte ronde bolletjes en in de onderste siporax (witte buisjes) filter werd gebruikt in een beauty salon fish spa/knabbelvisjes.(ze had nog 5 filters meer over🙂)
Zijn die witte bolletjes vergelijkbaar met siporax buisjes?
Op mijn rio had ik dus 2x 901, maar ga nu naar 901 en 1501.
Overkill? Vind ik niet. Ik wil graag meer stroming/circulatie dmv de spraybar.
Ik heb ook nog een externe Heater, externe (diy) reactor, en een T koppelstuk met schuif kraan voor afwatering/verversing die ik allemaal op de 901 wil aansluiten.
Maar welke volgorde is wijs?
Ik zat zelf te denken aan T stuk, reactor en dan de heater.
Dit allemaal op de uitvoer aangesloten.
Ik heb zo lang zitten dubben wat wijsheid is dat ik ff wilde brainstormen met jullie.
Schieten maar! Wat vind jij?
Ik heb vandaag een jbl 1501 op de kop getikt. Nu zit in de bovendste mand blauw filtermateriaal ook de zijkanten en dan 2 manden met witte ronde bolletjes en in de onderste siporax (witte buisjes) filter werd gebruikt in een beauty salon fish spa/knabbelvisjes.(ze had nog 5 filters meer over🙂)
Zijn die witte bolletjes vergelijkbaar met siporax buisjes?
Op mijn rio had ik dus 2x 901, maar ga nu naar 901 en 1501.
Overkill? Vind ik niet. Ik wil graag meer stroming/circulatie dmv de spraybar.
Ik heb ook nog een externe Heater, externe (diy) reactor, en een T koppelstuk met schuif kraan voor afwatering/verversing die ik allemaal op de 901 wil aansluiten.
Maar welke volgorde is wijs?
Ik zat zelf te denken aan T stuk, reactor en dan de heater.
Dit allemaal op de uitvoer aangesloten.
Ik heb zo lang zitten dubben wat wijsheid is dat ik ff wilde brainstormen met jullie.
Schieten maar! Wat vind jij?