Wat is er nieuw

JBL Cristalprofi E901

• Onderwerp starter Onderwerp starter Eefjeb
  • Startdatum Startdatum
E

Eefjeb

Guest
Ik ben van plan om een extern filter aan te schaffen als extra filter. Na wat rondlezen op dit forum en rondneuzen op internet lijkt de JBL Cristalprofi E901 mij wel wat.

Nu vroeg ik mij nog wel af hoe het zit met de filterinhoud. Ik heb in een oud topic gelezen dat je het beste sera siporax op de bodem kunt doen, dan substrat pro en dan grove en dan fijne filterwatten? Klopt dit? En moet je sera siporax in een zak doen of kan dit gewoon los in het filter? En wat is dat substrat pro?

Bedankt voor alle informatie.

Het meegeleverde filtermateriaal doet zijn werk prima.
Je kunt je afvragen of je veel geld wilt neertellen voor iets dat zogezegd wat beter zou zijn.

~ Ivo

Mascha&Ivo zei:
Het meegeleverde filtermateriaal doet zijn werk prima.
Je kunt je afvragen of je veel geld wilt neertellen voor iets dat zogezegd wat beter zou zijn.

~ Ivo

Vandaar ook mijn vraag, want ik begreep dat je nu drie manden met sponzen en 1 mand met keramische pijpjes er standaar bij krijgt? Als het niet nodig is om iets anders erbij aan te schaffen dan scheelt dat natuurlijk weer een hoop geld.

Het zou prima moeten werken met de mee geleverde materialen.

Je kunt altijd nog wisselen Eefjeb!

Ik heb een ouder model staan (2012) en een 2014 model..het oudere model had 2 bakjes met media...en wat sponsen...het nieuwe model heeft 1 bakje media minder..en is vervangen door een spons...

Beide werken uitstekend...heb een keer zo'n koolfilter van JBL gekocht...nu merk je daar wel iesttt van...maar het is echt te verwaarlozen...

Ik zou zeggen: Doennn!! Je krijgt er absoluut geen spijt van 😉

Heb altijd gewoon standaard filterinhoud gebruikt en werkt prima. Als je later toch anders wilt kan dat altijd, maar werkt zo prima! 🙂

Bedankt allemaal voor de info! Ik heb het filter gister besteld dus ben erg benieuwd.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan