jbl cristalprofi


T

timon1997

Guest
ik heb een jbl cristalprofi e900 nooit problemen met gehad.
en nu heb ik hem uitgekuist en na dat ik heb weer heb ge�nstalleerd. is hij de hele tijd aan het ronken en maakt veel lawaai. nu is mijn vraag hoe dit kan opgelost worden.
wie kan mij helpen.
alvast bedankt
 
Waarschijnlijk lucht in het filter. Als er een ontluchtings knop op zit, ff pompen. Anders wil een beetje schudden met het filter wel helpen.
 
heb erzelf ook 1 komt gewoon omdat er lucht in zit zoals mcc95 al zei ff pompen of schudde
 
oke bedankt
 
kheb het nu juist geprobeerd met er aan te schudden maar er komt niet veel verandering in
 
Hoe heb je het filter weer opnieuw aangesloten dan? Je moet hem wel helemaal vullen bijvoorbeeld he. Vullen met water dan deksel erop.
 
aja nee heb er gewoon aan geschud maar zal nu eens zo proberen
 
tja.. Dan loopt je filter lucht te pompen in plaats van water :p Haal de deksel er af. Vul het filter met aquariumwater en doe het deksel er weer op. Als je hem dan in stroom doet zal hij waarschijnlijk nog een beetje lucht aan zuigen wat in de slangen zit. Beetje schudden en hij moet blijven lopen.
 
aja oke bedankt
 
Als het goed is zit er toch een knop op om het op te starten? Paar keer indrukken, stekker erin en even alle kanten op schuin houden, dan gaat het lucht er wel uit.
 

Terug
Bovenaan